EV YAPIMI SARELLA KİMİNE GÖRE ŞOKELLA

MALZEMELER 10 yemek kşğ.tepeleme toz şeker 3 adet yumurta 4,5 yemek kşğ tepeleme un 3 yemek kşğ tepeleme ince dövülmüş fındık ( Şart deği...

A+ A-



MALZEMELER
10 yemek kşğ.tepeleme toz şeker
3 adet yumurta
4,5 yemek kşğ tepeleme un
3 yemek kşğ tepeleme ince dövülmüş fındık ( Şart değil) ben kullandım
1 paket katı yağ (margarin)eritilmiş sıcak
1 paket vanilya
YAPILIŞI
10 kaşık toz şeker ile 3 yumurta yı mikserle iyice karıştır.Arkasından Un,kakao,fındık içi ve vanilya ilave edilip bunlarda güzel bir şekilde karıştırıldıktan sonra bir tavada erittiğimiz sıcak sana yağını bu karışıma ekleyip birbirine tamamen kaynaştıktan sonra kapaklı bir kaba koyup soğuyunca servise hazır

AFİYET OLSUN
NOT Bu ölçü büyük bir dondurma kabını dolduruyor
katkı maddesi olmayan ne yediğimizden emin olarak yapılan ve çocukların çok sevdiği,beğenerek yedikleri lezzetli bir kahvaltılık

Daha Fazla Lezzet

Reçeller 1908701514467884712

Yorum Gönder

  1. günaydın. çok güzel bir tarif katkı maddesiz. ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  2. oh mis gibi ellerinize sağlık..doğal herşeyi çok seviyorum.öpüyorum çok...

    YanıtlaSil
  3. Çok leziz, çok güzel ve iştah açıcı görünüyor. Ellerinize, emeğinize sağlık.En kısa sürede deneyeceğim.

    Saygılar.

    YanıtlaSil
  4. aa süper bu tarifi öğrendiğime çok sevindim :)) ellerinize sağlık teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  5. ellerine sağlık çok seviyorum böyle evde yapılan yiyecekleri

    YanıtlaSil
  6. merhaba çok güzel görünüyor.Ama yumurtaların çiğ olması beni rahatsız eder açıkcası.Bende yumurtasız bir tarif yapıyorum.fınfıkları robotta çekerek.güzel oluyor.kavrulmuş fındık,pudra şekeri,kakao eritilmiş çikolata, süt var içinde

    YanıtlaSil
  7. Merhaba,
    Tarifinizi uyguladık ufak bir yanlışı düzeltmek istiyorum. Unu kesinlikle kavurup koyun yoksa yerken un tadı alıyorsunuz. Onun haricinde süt de ekleyebilirsiniz.
    Elinize sağlık.

    YanıtlaSil
  8. harikaymış bayılırım şokellaya ben :-))

    YanıtlaSil
  9. Merhaba,
    Ellerinize sağlık, tekrar tekrar okudum, süt olmaması dikkatimi çekti.
    Ben de evde yapıyordum bunu ama sütlü:)))
    fulyapimlezzetler.blogspot.com
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  10. margarinle ne kadar doğal olabilir Allah aşkına.

    YanıtlaSil

emo-but-icon

Bu Blogda Ara

Kanalıma Abone Ol.

BURALARDAYIZ..

.................. .................

MUTFAK SIRLARI- FAYDALI VE PRATİK BİLGİLER

BLOGLARIM

  • *MALZEMELER1adet baget ekmeği4 diş sarımsak5 yemek kaşığı zeytinyağı1 dal biberiye1/2 çay kaşığı tuz1/2 çay kaşığı taze çekilmiş tane karabib...
    1 hafta önce
  • 3 hafta önce

Popüler Yayınlar

Blog Arşivi

item