TALAŞ BÖREĞİ

Gönderen     http://susamcorekotu.blogspot.com Tarif 4 Kişi sayısı kadar kare milföy, Patates, Havuç, Bezelye, Haşlanmış et veya kavurm...

A+ A-
Gönderen   http://susamcorekotu.blogspot.com
Tarif 4


Kişi sayısı kadar kare milföy,
Patates,
Havuç,
Bezelye,
Haşlanmış et veya kavurma,
Soğan,
Kırmızı biber de çok yakıştı
Üstüne yumurta sarısı

Patates,havuç ve bezelyeler kısa süre haşlanır,patates ve havuç küp şeklinde doğranır,
Et kavurma vardı bir miktar bıçakla küçülterek hazırladım,
Soğan ve kırmızı biberi ince doğrayıp az sıvıyağda soteleyip diğer iç malzemeleriyle buluşturdum,karabiber ilave ettim,
Buzu eriyen milföylerin ortasına iç malzemeyi koyup köşelerini bohça yapar gibi kapatıp ters çevirerek tepsiye koydum üstüne yumurta sarısı ve susam koyup ön ısıtmalı fırında kızarana kadar pişirdim
Gerçek talaş böreği kadar lezzetli çıtır çıtır oldu

Daha Fazla Lezzet

NEW 256975783151621408

Yorum Gönder

emo-but-icon

Bu Blogda Ara

Kanalıma Abone Ol.

BURALARDAYIZ..

.................. .................

MUTFAK SIRLARI- FAYDALI VE PRATİK BİLGİLER

BLOGLARIM

  • - . - Kesinlikle ama kesinlikle deneyip tatmanız gereken bir lezzet. sofralarında aranan lezzetleriniz haline gelecek - - MAL...
    1 gün önce
  • 5 hafta önce

Popüler Yayınlar

Blog Arşivi

item