KOLAY VE DEĞİŞİK POĞAÇA

Sevgili Yeşim Yeturla lezzet karelerinde görmüştüm hoşuma gitmişti denemek istemiştim orjinal tarifi için  Tık tık  Sonra bu tarifi nerde...

A+ A-
Sevgili Yeşim Yeturla lezzet karelerinde görmüştüm hoşuma gitmişti denemek istemiştim orjinal tarifi için Tık tık Sonra bu tarifi nerde gördüğümü hatırlayamadım Sevgili Aynur'a sordum bana yardımcı olmuştu her iki arkadaşımın birbirinden güzel tarifleri içinTık Tık derim
MALZEMELER
250 gr yumuşak margarin
1 su bardağı süt
1 tatlı kşğ tuz
3 su bardağı Un
YAPILIŞI
Bütün malzemelerle bir hamur yapılır kapaklı  saklama kabına koyup Buzdolabında 2 gün bekletilir( ne kadar çok beklerse daha güzel olur )  dolaptan çıkarıp biraz yumuşamasını bekliyoruz yalnız ince yapılacak poğaça gibi yapılıp içine istenilen harç konulup üzerine yumurta sarısı sürülüp 180 sıcak fırında pişirilir.
Afiyet olsun

Daha Fazla Lezzet

Poğaça 4463928389543975448

Yorum Gönder

  1. ellerine sağlık canım afiyet bal olsun nefis görünüyor

    YanıtlaSil
  2. gerçekten değişik geldi tarif bana.içinde kabartma tozuda yok.denemem lazım.ellerinize sağlık.sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. Ellerinize sağlık, çok leziz ve iştah açıcı görünüyor.

    Saygılar.

    YanıtlaSil
  4. Çok çok güzel görünüyor çayın yanında harika olur. Ellerine sağlık canım.

    YanıtlaSil
  5. ellerine saglik canim nefiss görünüyorlar.. sevgiler..

    YanıtlaSil
  6. değişik bir poğaça içinde kabartma tozu ya da maya yok galiba
    ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  7. Gerçekten kolay ve değişikmiş adının hakkını veriyor:) ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  8. Gülo ablam demek yaptın poğaçaları nefis oluyor ben çok sevdim inşaallah sende sevmişsindir yeşim ve beni kaynak gösterdiğin için de teşekkür ederim
    afiyetle kal

    YanıtlaSil
  9. ablacım ellerine sağlık annemin dayımdan öğrendiği pastane poğaçası tarifi:) bol yağlı ama bir okadar da lezzetli:))

    YanıtlaSil
  10. nefisss olmuş
    eline sağlık
    sevgiler

    YanıtlaSil

emo-but-icon

Bu Blogda Ara

Kanalıma Abone Ol.

BURALARDAYIZ..

.................. .................

MUTFAK SIRLARI- FAYDALI VE PRATİK BİLGİLER

BLOGLARIM

  • - . - Kesinlikle ama kesinlikle deneyip tatmanız gereken bir lezzet. sofralarında aranan lezzetleriniz haline gelecek - - MAL...
    1 gün önce
  • 5 hafta önce

Popüler Yayınlar

Blog Arşivi

item