TURŞU TABAĞI

Geçenlerde bir mevlüt okutmuştum bilirsiniz çok kalabalık olur bu özel günler bu yüzden masa açamamıştım menümdede Klasik mevlüt menüs...

A+ A-


Geçenlerde bir mevlüt okutmuştum bilirsiniz çok kalabalık olur bu özel günler bu yüzden masa açamamıştım menümdede Klasik mevlüt menüsü tavuk ve pilav ikram etmiştim yanındada turşu ikram etmem gerekiyordu turşunun suyu pilava geçmemesi için Alüminyum folyo ile küçük tabaklar oluşturup tabağın yanına koyup ikram ettim. konuklarımın çok hoşuna gitmişti .Bende sizinle paylaşmak istedim

Daha Fazla Lezzet

Salatalar 4105040966417250375

Yorum Gönder

  1. Canım benim mevlüdünü ALLAH kabul etsin turşular bu kadarmı güzel görünür sunumunuza bayıldım tabiki beğenilecek ellerine sağlık canım sevgiler

    YanıtlaSil
  2. ALLAH kabul etsin arkadaşım.turşuda o kadar güzel duruyokı ellerine sağlık.sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. gerçekten güzel fikir
    Allah kabul etsin gülüm sevgileer

    YanıtlaSil
  4. Allah kabul etsin,fikir güzel ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  5. Allah kabul etsin canım. Çok akıllıca olmuş gerçekten aklımızda bulunsun.

    YanıtlaSil
  6. Allah kabul etsin ablacım turşularında can yakıyor valla :) çeşit çeşit süpper

    YanıtlaSil
  7. güloannem gitmezmi hiç hoşa.
    şu görüntüye baksana.inan ağzım bi tuhaf oldu.ellerine sağlık.
    sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  8. Canım Allah kabul ettsin mevlüdünü. Turşu tabakları çok şık olmuş elerine sağlık.
    Bende ödülün var seni bekliyor sevgilerimle...

    YanıtlaSil

emo-but-icon

Bu Blogda Ara

Kanalıma Abone Ol.

BURALARDAYIZ..

.................. .................

MUTFAK SIRLARI- FAYDALI VE PRATİK BİLGİLER

BLOGLARIM

  • - . - Kesinlikle ama kesinlikle deneyip tatmanız gereken bir lezzet. sofralarında aranan lezzetleriniz haline gelecek - - MAL...
    1 gün önce
  • 5 hafta önce

Popüler Yayınlar

Blog Arşivi

item