BİBERİYELİ VE PEYNİRLİ TART

MALZEMELER 4 yemek kşğ yoğurt 125 gr tereyağı 1 çay kşğ tuz 1 paket kabartma tozu 3 su bar.un İÇİ İÇİN 300 gr rendelenmiş beyaz pe...

A+ A-
MALZEMELER
4 yemek kşğ yoğurt
125 gr tereyağı
1 çay kşğ tuz
1 paket kabartma tozu
3 su bar.un
İÇİ İÇİN
300 gr rendelenmiş beyaz peynir
1 demet maydanoz
3 yumurta
2 dal taze biberiye veya 1 çay kşğ kuru biberiye
ÜZERİ İÇİN
kırmızı pulbiber
1 yumurta sarısı
YAPILIŞI
Yoğurt,oda ısısında yumuşamış tereyağı ve tuzu bir kapta karıştırın.Elenmiş unu ve kabartma tozunu ilave ettikten sonra yumuşak bir hamur edene kadar yoğurun.Hamurdan portakal büyüklüğünde bir parça ayırıp kalan hamuru yağlanmış tart kalıbına kenarları yüksek olacak şekilde yerleştirin.
  İç malzeme için yumurtaları çırpın iç malzemeyi katıp karıştırın kalıba yayılmış hamurun üstüne yayın.Ayırdığınız hamurdan şeritler yapıp kafes şeklinde tart hamurunun üzerine kapatın şeritlerin üzerini yumurta sarısı sürüp önceden ısıtılmış 170 fırında iyice kızarana kadar pişirin.Üzerini kırmızı pul biber serpip sıcak servis yapın
AFİYET OLSUN

Daha Fazla Lezzet

TARTLAR 1519214865455270381

Yorum Gönder

  1. Ellerinize saglik... Biberiye hersey yakisiyor degil mi?? Sevgilerimle afiyetler olsun...

    YanıtlaSil
  2. bu güzel vede degisik tarif icin cok tesekkür ediyorum ellerine saglik arkadasim

    YanıtlaSil
  3. biberiyeyi çok seviyoruz ellerinize sağlık güzel bir hafta dileklerimle

    YanıtlaSil
  4. Mutlaka , çok çok çok güzel olmuştur.Peynir varsa o yemekte lezzetli oluyor.Canım ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  5. bu hafta pazarda taze biberiye vardı almadım çok pişman oldum bende herşeye yakıştırıyorum çayın yanında tadına doyamıyacağımız bir lezzet olmuş ellerine sağlık marifetli arkadaşım sevgilerimle canım

    YanıtlaSil
  6. güloanne maşallah ellerine sağlık.süper görünüyor.herzamanki gibi hamaratsın.sevgiler

    YanıtlaSil
  7. ablacım farklı bir tarif olmuş,ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  8. peynirli tarifleri bende severim hamurada yakışıyor.. elinize sağlık
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  9. 30 Mart - 25 Nisan 2011 tarihleri arasında HOBİ DÜNYAM .WOMENFORUM.NET ve http://www.papatya68.blogspot.com tarafından düzenlenen yemek etkinliklerinin 12.'si olan "45 Dakikalık Tarifler" etkinliğine ben http://www.tarifkolik.com ev sahipliği yapacağım.
    Siz değerli arkadaşlarım ve katılmak isteyen herkesi etkinliğime davet ediyorum.
    Bunun için yapmanız gerekenler:
    Siteniz varsa; Sitenizde tarifinizi yayınladıktan sonra benim linkimi verip hobidünyam yemek etkinliği için olduğunu belirtmeli ve bana yorum bırakarak yada mail atarak haber
    vermelisiniz. Herkesin bu etkinlikten haberdar olabilmesi için sayfamdan html kodunu alarak etkinlik bannerını sayfanıza eklemeyi lütfen unutmayın.
    Siteniz yoksa; oznur@tarifkolik.com adresime isminizi ve tarifinizi fotoğrafıyla beraber mail atmanız yeterlidir. İstediğiniz kadar tarifle katılabilirsiniz.
    Haydi hazırlanması ve pişmesi 45 dakikayı geçmeyecek pratik tariflerinizi 25 Nisan'a kadar gönderin ve ne kadar hızlı olduğunuzu gösterin.
    Bu davetiyeyi ulaştırabildiğim, ulaştıramadığım herkes etkinliğimize davetlidir. Siteniz olsun olmasın paylaşmak istediğiniz değerli tariflerinizi bekliyorum. Şimdiden katılımcı arkadaşlarıma çok teşekkür ediyorum.
    NOT:hobidünyam etkinliklerine ev sahibeliği yapmak isteyenler
    http://papatya68.blogspot.com/ adresine başvurabilirler...
    GÜZEL PAYLAŞIMLARLA BULUŞMAK DİLEĞİYLE
    SEVGİLER..
    ÖZNUR

    YanıtlaSil
  10. 30 Mart - 25 Nisan 2011 tarihleri arasında HOBİ DÜNYAM .WOMENFORUM.NET ve http://www.papatya68.blogspot.com tarafından düzenlenen yemek etkinliklerinin 12.'si olan "45 Dakikalık Tarifler" etkinliğine ben http://www.tarifkolik.com ev sahipliği yapacağım.
    Siz değerli arkadaşlarım ve katılmak isteyen herkesi etkinliğime davet ediyorum.
    Bunun için yapmanız gerekenler:
    Siteniz varsa; Sitenizde tarifinizi yayınladıktan sonra benim linkimi verip hobidünyam yemek etkinliği için olduğunu belirtmeli ve bana yorum bırakarak yada mail atarak haber
    vermelisiniz. Herkesin bu etkinlikten haberdar olabilmesi için sayfamdan html kodunu alarak etkinlik bannerını sayfanıza eklemeyi lütfen unutmayın.
    Siteniz yoksa; oznur@tarifkolik.com adresime isminizi ve tarifinizi fotoğrafıyla beraber mail atmanız yeterlidir. İstediğiniz kadar tarifle katılabilirsiniz.
    Haydi hazırlanması ve pişmesi 45 dakikayı geçmeyecek pratik tariflerinizi 25 Nisan'a kadar gönderin ve ne kadar hızlı olduğunuzu gösterin.
    Bu davetiyeyi ulaştırabildiğim, ulaştıramadığım herkes etkinliğimize davetlidir. Siteniz olsun olmasın paylaşmak istediğiniz değerli tariflerinizi bekliyorum. Şimdiden katılımcı arkadaşlarıma çok teşekkür ediyorum.
    NOT:hobidünyam etkinliklerine ev sahibeliği yapmak isteyenler
    http://papatya68.blogspot.com/ adresine başvurabilirler...
    GÜZEL PAYLAŞIMLARLA BULUŞMAK DİLEĞİYLE
    SEVGİLER..
    ÖZNUR

    YanıtlaSil
  11. ellerine sağlık canım ..
    cok lezzetli sanırım :)))
    sevgilerle

    YanıtlaSil
  12. Off enfes bir görüntü ellerine sağlık
    canım öpüyorum.

    YanıtlaSil

emo-but-icon

GÜLO ANNE MUTFAKTA
Bumerang - Yazarkafe

Google+

ÜYELER

YAZAR CAFE 'DEYİM

Instagram .................. ..................

MUTFAK SIRLARI- FAYDALI VE PRATİK BİLGİLER

BLOGLARIM

  • KAVURMALI PİTA EKMEĞİ (LAVAŞ)farklı Tarifler ve Hepsi Denenmiş nefis lezzetler [image: Farklı Tarifler ve Hepsi Denenmişl Nefis Lezzetler] Günaydınlarrr...
    2 gün önce
  • [image: Guloanne]
    2 ay önce

Popüler Yayınlar

Blog Arşivi

E-BÜLTEN KAYIT!

MİSAFİRLERİM

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe
item