PATLICAN REÇELİ

MALZEMELER 30 adet küçük boy ve ince patlıcan 1,5 kilo toz şeker 5 su bardağı su 1 limon suyu 2 veya 3 adet karanfil YAPI...

A+ A-




MALZEMELER
30 adet küçük boy ve ince patlıcan
1,5 kilo toz şeker
5 su bardağı su
1 limon suyu
2 veya 3 adet karanfil
YAPILIŞI
Patlıcanların yeşil yapraklarını ve kabuklarını soyun.Patlıcanların üzerini geçecek kadar sıcak su ilave edip 15 2o dak haşlayın süzüp 4 -5 kez sudan geçirin 20 dak.soğuk suda bekletin çıkarıp.suyu süzülüp tencereye patlıcanları koyup üzerine
Toz şekeri   5 su bardağı su ilave edip koyulaşıp şerbet kıvamına gelinceye kadar kaynatın .Ocaktan almadan önce limon suyunu ilave edip 1 2 taşım kaynatın 5 10 dak dinlendirip kavanozlara doldurun reçeller soğuyunca  kavanozların kapaklarını sıkıca kapatın
AFİYET OLSUN
Küçük ve ince patlıcan bulursanız mutlaka denemenizi tavsiye ederim

Daha Fazla Lezzet

Reçeller 3039272129958215156

Yorum Gönder

  1. gülo annem çok seviyoruz patlıcan reçelini tarif için teşekkürler sevgiler dostçakalın

    YanıtlaSil
  2. hiç denemediğim bir tat canım.ama görüntü çok güzel.ellerine sağlık.hayırlı cumalar.

    YanıtlaSil
  3. Patlıcan reçelini hiç tatmadım ama muhteşem görünüyor ellerine sağlık:) reçel yapmayı beceremiyorum :(

    YanıtlaSil
  4. Aman aman,,,, ben bayilirim patlican receline... Nasil etsem de oralara gelsem.... Ellerine saglik canim benim...

    YanıtlaSil
  5. Hayırlı cumalar Gülom eline sağlık bende bir defa yemiştim çok lezzetliydi ama o kadar minik ve ince patlıcan bulmam imkansız olduğundan yapamam canımcığım:(
    Annem bahcenin son dökümü dedikleri vakitte patlıcanların minik minik kaldığını ondan da reçel yapılınca çok güzel olduğunu söylüyor yanımda inşaallah bu sene bana da yaparmış:)))
    afiyetle canım

    YanıtlaSil
  6. hastasiyimdir! :) ellerine saglik canim..sicacik sevgiler

    YanıtlaSil
  7. Görüntü çok güzel ,hiç denemedim.artık zamanı gelmiştir.ellerine sağlık gülo anne.sevgiler.

    YanıtlaSil
  8. hiç tatmadım ama bu yaz kesin denerim.Tarif için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  9. Yemeğe bayılırım ama hiç denemedim. Tadı da nefistir eminim. Ellerine sağlık.
    İyi hafta sonları

    YanıtlaSil
  10. Tarifkolik/Öznur10 May 2011 09:41:00

    Ben hiç denemedim ve tatmadım çok ilginç bir tarif görüntüsü çok güzel denemek isterim ellerine sağlık canım sevgiler..

    YanıtlaSil
  11. Offf offff:))
    Güloanne,benim ennnnn sevdiğim reçeldir patlıcan reçeli:)
    Nasıl canım çekti anlatamam,çok ama çokkk severim,bayılırım,hastasıyımdır hatta:)
    Elinize sağlık,enfes ötesi görünüyor,muhteşem:)

    YanıtlaSil

emo-but-icon

GÜLO ANNE MUTFAKTA
Bumerang - Yazarkafe
Kanalıma Abone Ol.

Google+

ÜYELER

YAZAR CAFE 'DEYİM

Instagram .................. ..................

MUTFAK SIRLARI- FAYDALI VE PRATİK BİLGİLER

BLOGLARIM

  • PATATESLİ GREEN BEANS SALATASI (TAZE FASULYE) / Farklı Tarifler Hepsi Denenmiş Nefis Lezzetler [image: Farklı Tarifler Hepsi Denenmiş Nefis Lezzetler] [...
    1 gün önce
  • [image: Guloanne]
    4 ay önce

Popüler Yayınlar

Blog Arşivi

E-BÜLTEN KAYIT!

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe
item