FIRINDA KIYMALI PATATES OTURTMASI

Bugün güloannemutfağında çok klasik ,basit bir o kadarda lezzetli  bir tarif var. MALZEMELER 250 gr orta yağlı kıyma 1 Adet iri boy ...

A+ A-

Farklı Tarifler ve Hepsi Denenmiş Nefis Lezzetler.

Bugün güloannemutfağında çok klasik ,basit bir o kadarda lezzetli  bir tarif var.

MALZEMELER
250 gr orta yağlı kıyma
1 Adet iri boy kuru soğan
5 adet iri boy Patates
1 Yemek Kşğ Domates Salça veya
3 adet orta boy domates
Tuz, karabiber,Pul Biber
Yarım demet maydanoz
1/2 Çay bardağı sıvı yağ
2 Su bardağı sıcak su
YAPILIŞI
Öncelikle oturtma yapılacak sebzenin kabuğu soyup yıkanıp kuruladıktan sonra çok ince olamayacak şekilde halka halka dilimlenir ve sıvı yağda hafif kızartıp bir kenara alın.
  Bir tencereye  yağı ısıtıp yemeklik doğranmış kuru soğanları ilave edip bir kaç dak. hafif pembeleşinceye kadar sote edin.Kıymayı ilave edip,bir kaç dak. sık sık karıştırarak kıymayı öldürün Küçük doğranmış domatesler veya domates salçasını tuz,karabiber,pul biber katıp domatesler suyunu bırakıp tekrar çekinceye kadar  pişirin.
  Kıyılmış maydanozu ilave edip karıştırıp tencereyi ocaktan alın
  Kullanacağınız fırın kabına  daha önce kızartılmış patateslerden bir kat serin üzerine hazırlanan kıymalı harçtan yayın bu işlei patatesler ve harç bitene kadar devam edin..' su bardağı sıcak suyu üzerine gezdirerek boşaltıp 180 daha önce ısıtılmış fırında 25 30 dak pişirin
AFİYET OLSUN.

Daha Fazla Lezzet

NEW 7929432111459814030

Yorum Gönder

  1. ablacımm çok severim ben patates oturtmasını yapan ellerin dert görmesin:)
    mutlu haftalar dilerim:)

    YanıtlaSil
  2. Çok severek YEDİĞİM BİR YEMEK.Ellerinize sağlık.

    Sevgilerimle,

    YanıtlaSil
  3. en sevdğim yemeklerden çok güzel görünüyor ellerine sağlık gülcüm sevgilerimle

    YanıtlaSil
  4. patates olsun yeterki canım.harika görünüyor.ellerine sağlık.öpüyorum.

    YanıtlaSil
  5. Canım ellerine sağlık bayılırız ailece öpüyorum.

    YanıtlaSil
  6. 30 Nisan - 25 mayıs 2011 tarihleri arasında HOBİ DÜNYAM .WOMENFORUM.NET ve http://www.papatya68.blogspot.com tarafından düzenlenen yemek etkinliklerinin 13.'si olan "Diyet ve diyabetik Tarifler" etkinliğine ben http://www.tadinadoyamadim.blogspot.com olarak ev sahipliği yapacağım.


    Siz değerli arkadaşlarım ve katılmak isteyen herkesi etkinliğime davet ediyorum.Birden fazla tarifle katılabirsiniz
    Bunun için yapmanız gerekenler:
    Siteniz varsa; Sitenizde tarifinizi yayınladıktan sonra benim linkimi verip hobi dünyam yemek etkinliği için olduğunu belirtmeli ve bana yorum bırakarak yada mail atarak haber vermelisiniz.

    Herkesin bu etkinlikten haberdar olabilmesi için sayfamdan html kodunu alarak etkinlik bannerını sayfanıza eklemeyi lütfen unutmayın.
    Siteniz yoksa; tadinadoyamadim@hotmail.com adresime isminizi ve tarifinizi fotoğrafıyla beraber mail atmanız yeterlidir. İstediğiniz kadar tarifle katılabilirsiniz.


    Diyet ve Diyabetik tariflerinizi 25 Mayıs'a kadar bekliyorum.


    Bu davetiyeyi ulaştırabildiğim, ulaştıramadığım herkes etkinliğimize davetlidir. Siteniz olsun olmasın paylaşmak istediğiniz değerli tariflerinizi bekliyorum. Şimdiden katılımcı arkadaşlarıma çok teşekkür ediyorum.
    NOT:hobidünyam etkinliklerine ev sahibeliği yapmak isteyenler
    http://papatya68.blogspot.com/ adresine başvurabilirler...

    YanıtlaSil
  7. GÜLTENCİM NE LEZZETLİ BİR YEMEKTİR BU:)HAFİF ACILI MMM AFİYET ŞİFA OLSUN CANIM
    SEVGİYLE KAL

    YanıtlaSil
  8. En sevdiğim fırında kıymalı patates
    Annemde çok yapar senin gibi üzerine maydanoz koyar ayy kokusu bir an burnuma geldi :)

    YanıtlaSil

emo-but-icon

Bu Blogda Ara

Kanalıma Abone Ol.

BURALARDAYIZ..

.................. .................

MUTFAK SIRLARI- FAYDALI VE PRATİK BİLGİLER

BLOGLARIM

  • *MALZEMELER1adet baget ekmeği4 diş sarımsak5 yemek kaşığı zeytinyağı1 dal biberiye1/2 çay kaşığı tuz1/2 çay kaşığı taze çekilmiş tane karabib...
    2 hafta önce
  • 3 hafta önce

Popüler Yayınlar

Blog Arşivi

item