ARMUT KURABİYELER

TARİF 53 GÖNDEREN TOMBULTARİFLER   Sevgili arkadaşıma etkinliğe katılıp destek vermesinden dolayı kendisine çok teşekkür ediyorum ve sevgil...



TARİF 53

GÖNDEREN TOMBULTARİFLER 


Sevgili arkadaşıma etkinliğe katılıp destek vermesinden dolayı kendisine çok teşekkür ediyorum ve sevgilierimi gönderiyorum.Arkadaşımın bir birinden güzel tariflerini görmek için lütfen bloguna UĞRAYIN

ARMUT KURABİYELER


Malzemeler: 1 margarin (oda sıcaklığında), 1 bardak pudra şekeri,1 yumurta,3 yemek kaşığı sıvıyağ,1 kabartma tozu,1 şekerli vanilin,aldığı kadar un.

İçi İçin: 1 su bardağı fındık kırığı, 1/2 su bardağı kuşüzümü,1 çay kaşığı tarçın.

Üzeri için: kürdan, tane karanfil, yeşil ve sarı renk gıda boyası.






Yapılışı:



Margarine şekeri ekle, karıştır. Yumurtayı kır,sıvıyağı ekle, kabartma tozu, vanilin ekle karıştır. İçine yoğurdukça un ekle. Böylece kulak memesi kıvamında bir hamur elde et.
Ceviz büyüklüğünde hamurdan parçalar kopar, elinde yuvarla içini içli köfte gibi oy. Harçtan kat.Kapattığın yeri sapı yap.Armut şekli ver. Kürdanı ikiye kırıp sapını yap, Altına da karanfil koy.
Hamur bitene kadar bu işlemi tekrarla. Önceden ısıtılmış 180 dereceli fırına koy. Hafif pembeleşinceye kadar pişir.
Çıkınca soğut. Soğuyunca eline eldiven giy ve sarı ve yeşil gıda boyasından gelişigüzel sür. (Ben hepsine sürmedim. Biz boyasız tercih ettik. Fikir vermesi açısından böyle boyadım.)

Daha Fazla Lezzet

Porselen Demlik Çay Saati 8199561860908323223

Yorum Gönder

  1. Ellerine sağlık arkadaşım kurabiyelerin harika çok cici bir görüntü olmuş :)

    Ayrıca sizin için tarif yayınladım alabilirseniz sevinirim:)

    YanıtlaSil

emo-but-icon

Bu Blogda Ara

Kanalıma Abone Ol.

BURALARDAYIZ..

.................. .................

MUTFAK SIRLARI- FAYDALI VE PRATİK BİLGİLER

BLOGLARIM

  • - . - Kesinlikle ama kesinlikle deneyip tatmanız gereken bir lezzet. sofralarında aranan lezzetleriniz haline gelecek - - MAL...
    1 gün önce
  • 5 hafta önce

Popüler Yayınlar

Blog Arşivi

item