BROWNİ

TARİF 31 GÖNDEREN MADE İN FUNDA BROWNİ Sevgili arkadaşıma etkinliğe katılıp destek vermesinden dolayı kendisine çok teşekkür ediyorum ve se...

A+ A-


TARİF 31

GÖNDEREN MADE İN FUNDA

BROWNİ




Sevgili arkadaşıma etkinliğe katılıp destek vermesinden dolayı kendisine çok teşekkür ediyorum ve sevgilierimi gönderiyorum.Arkadaşımın bir birinden güzel tariflerini görmek için lütfen UĞRAYIN

















MALZEMELER...


1,5 su bardağı toz şeker,
250 gr eritilmiş tereyağı,
1,5 su bardağı un
1 pk kabartma tozu
150 gr sütlü çikolata
1 pk vanilya
3 adet oda sıcaklığında yumurta
1 çay bardağı kakao
1 su bardağı kavrulmuş fındık






YAPILIŞI:
Erimiş tereyağını ve şekerle çırpıyoruz.
Yumurtaları teker teker çekleyip çırpıyoruz.
Çikolatayı çok az bir tereyağı ile tavada eritip karışıma ekleyip çırpıyoruz.(isterseniz ben mari usulü de eritebilirsiniz.)
Ayrı bir kapta unu,kakaoyu,kabartma tozunu ve vanilyayı karıştırıp diğer karışıma ekleyip oldukça yavaş karıştırıyoruz. Kavrulmuş fındıkları da bu aşamada ekliyoruz ve kaşıkla karıştırıyoruz.
Kelepçeli kalıbı tereyağı ile iyice yağladıktan sonra karışımı kelepçeli kalıbımıza döküyoruz








Fırını 175 dereceye ayarlıyoruz ve ısınmış fırına browniyi koyuyoruz.
Yaklaşık 25 dk kadar piştikten sonra kürdan batırıp pişip pişmediğine bakıyoruz.
Ben bu aşamada fırının ısısını 150 dereyece düşürüp biraz daha(5-10 dk.kadar) pişiriyorum.
Fırından çıktıktan sonra iyice soğumasını bekleyip ondan sonra kalıptan çıkarıyoruz.


AFİYETLE YİYORUZ.












Çikolatalı fındıklı browniyi 72.HAFTA. PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİNİN EV SAHİBİYİ SEVGİLİ GÜLOANNE'ye gönderiyorum.Etkinliğinde başarılar diliyorum.

Daha Fazla Lezzet

Porselen Demlik Çay Saati 3287036936510616599

Yorum Gönder

  1. ARKADAŞIN ELLERİNE SAĞLIK ENFES BİR TARİF:)
    BENİMDE TARİFİM VAR ALIRSANIZ SEVİNİRİM KOLAY GELSİN
    SEVGİLER:)

    YanıtlaSil
  2. Merhabalar benim etkinliğe çok fazla tarif gelmedi bu sebeple biraz bekliyorum en azından 10 tane olsun diye düşündüm :) Sayfamda etkinliğiniz için bir tarifim var alırsanız sevinirim.
    Kolay gelsin sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. harika olmus :) ellerine saglik canim :)

    YanıtlaSil

emo-but-icon

Bu Blogda Ara

Kanalıma Abone Ol.

BURALARDAYIZ..

.................. .................

MUTFAK SIRLARI- FAYDALI VE PRATİK BİLGİLER

BLOGLARIM

  • - . - Kesinlikle ama kesinlikle deneyip tatmanız gereken bir lezzet. sofralarında aranan lezzetleriniz haline gelecek - - MAL...
    1 gün önce
  • 5 hafta önce

Popüler Yayınlar

Blog Arşivi

item