CEZERYE

TARİF 46 GÖNDEREN TARİF DİYARI CEZERYE Sevgili arkadaşıma etkinliğe katılıp destek vermesinden dolayı kendisine çok teşekkür ediyorum ve se...



TARİF 46

GÖNDEREN TARİF DİYARI

CEZERYE
Sevgili arkadaşıma etkinliğe katılıp destek vermesinden dolayı kendisine çok teşekkür ediyorum ve sevgilierimi gönderiyorum.Arkadaşımın bir birinden güzel tariflerini görmek için lütfen UĞRAYIN



Bu tarifimi "72.HAFTA. PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİ "ne ev sahipliği yapan sevgili guloannemutfakta ya gönderiyorum.

Bol katılımlı bir etkinlik dileğiyle, arkadaşıma kolaylıklar diliyorum

Malzemeler

1 kg havuç

1 su bardağı şeker

1 su bardağı ceviz

1 paket petibör bisküvi

1 paket vanilya

Hindistan cevizi

Hazırlanışı

Havuçlar yıkanır rendelenir ve tavaya alınır.

Üzerine 1 su bardağı şeker eklenir havuç yumuşayıncaya kadar pişirilir.(suyunu tamamen çekmeli)

Sotelenen havuç ocaktan alınır soğutulur.

Rondadan geçilmiş bisküvi,ceviz ve vanilya havuca eklenir ve iyice yoğrulur.Kıvanı yumuşak olursa biraz daha bisküvi ilave edebilirsiniz.

Hazırlanan cezeryeler yuvarlanır ve hindistan cevizine bulanır.

Buzdolabında dinlendirdikten sonra servis edilir.

Daha Fazla Lezzet

Porselen Demlik Çay Saati 7416386472142082710

Yorum Gönder

emo-but-icon

Bu Blogda Ara

Kanalıma Abone Ol.

BURALARDAYIZ..

.................. .................

MUTFAK SIRLARI- FAYDALI VE PRATİK BİLGİLER

BLOGLARIM

  • - . - Kesinlikle ama kesinlikle deneyip tatmanız gereken bir lezzet. sofralarında aranan lezzetleriniz haline gelecek - - MAL...
    22 saat önce
  • 5 hafta önce

Popüler Yayınlar

Blog Arşivi

item