ÇITIRLI MERCİMEKLİ MUSKA BÖREĞİ

TARİF 205 GÖNDEREN  BÜLBÜLÜN YERİ Sevgili arkadaşıma etkinliğe katılıp destek vermesinden dolayı kendisine çok teşekkür ediyorum ve sevgi...

A+ A-
TARİF 205
GÖNDEREN BÜLBÜLÜN YERİ
Sevgili arkadaşıma etkinliğe katılıp destek vermesinden dolayı kendisine çok teşekkür ediyorum ve sevgilerimi gönderiyorum.Arkadaşımın bir birinden güzel tariflerini görmek için lütfen bloguna UĞRAYIN


Çıtırlı, mercimekli muska böreği

Bugün çok heyecanlıyım. Blog arkadaşım sevgili yuksektopukla Ankara’ya geliyor ve nasipse tanışacağız. Sanal âlemin arkadaşlıklarının gerçeğe dönüşmesini çok seviyorum. Tanıştığım arkadaşlarımla gerçek dost gibi görüşmek, iyi günde, kötü günde birbirimiz aramak beni çok mutlu ediyor.
Kızım da telefon etti, iki günlüğüne Ankara’ya geliyorum dedi. Ben mutlu olmayayım da kim olsun değil mi? Gurbette ki tüm evlatlar ve anneler buluşsun inşAllah.
Çıtırlı,  mercimekli muska böreği tarifini "72.HAFTA. PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİ "ne ev sahipliği yapan sevgili guloannemutfakta ya   gönderiyorum.
Arkadaşlarıma kolaylıklar dilerim.
Malzemeler
2,5 su bardağı galeta unu
4 adet yufka
1,5 su bardağı süt
½ su bardağı sıvıyağ
1,5 su bardağı haşlanmış mercimek
1 tatlı kaşığı acı biber salçası
1 adet soğan
Tuz
Karabiber
Bir tutam sevgi
Yapılışı
Soğanı küp küp doğrayın.
İki yemek kaşığı sıvıyağda pembeleşinceye kadar kavurun.
Salçayı ekleyip, iki dakika kavurun.
Mercimek, tuz, karabiber, ekleyip, karıştırın.
Süt, sıvıyağı çırpın.
Yufkanın birincisini tezgâha açın. 
Karışımı fırça yardımıyla her yerine sürün.
İkinci yufkayı, birincinin üzerine serin. Dört parmak kalınlığında şeritler kesin.
Her şeridin ucuna mercimekli harçtan koyun.
Muska şeklinde sarın.
Muskaları sütlü karışıma batırıp, galeta ununa bulayın.
Yağlı kâğıt serilmiş tepsiye dizin.
Önceden ısıtılmış fırında pişirin.
Afiyet olsun.

Daha Fazla Lezzet

Porselen Demlik Çay Saati 7315633546277739908

Yorum Gönder

emo-but-icon

Bu Blogda Ara

Kanalıma Abone Ol.

BURALARDAYIZ..

.................. .................

MUTFAK SIRLARI- FAYDALI VE PRATİK BİLGİLER

BLOGLARIM

  • *MALZEMELER1adet baget ekmeği4 diş sarımsak5 yemek kaşığı zeytinyağı1 dal biberiye1/2 çay kaşığı tuz1/2 çay kaşığı taze çekilmiş tane karabib...
    2 hafta önce
  • 3 hafta önce

Popüler Yayınlar

Blog Arşivi

item