ETİMEK TATLISI

TARİF 248 GÖNDEREN  GELİBOLU 17MİDEDEN KALBE Sevgili arkadkinliğaşıma ete katılıp destek vermesinden dolayı kendisine çok teşekkür e...

TARİF 248
GÖNDEREN GELİBOLU 17MİDEDEN KALBE



Sevgili arkadkinliğaşıma ete katılıp destek vermesinden dolayı kendisine çok teşekkür ediyorum ve sevgilerimi gönderiyorum.Arkadaşımın bir birinden güzel tariflerini görmek için lütfen bloguna UĞRAYIN

Etimek Tatlısı

Dün kalktım kendi kendime etimek tatlısı yaptım,evet evet yanlış duymadınız,kendi kendime yaptım :)
Ama kendi başıma yemedim bak o kadarda değil yani tamam kendi kendime yaptım ama ailemede yedirdim,nasıl yiyeceğim bu kadar şeyi tek başıma :) Aman birde duyanda beni diğer tarifleri hep başkasının yardımıyla yapıyom sanıcak :) Normalde bu etimek tatlısını eşim güzel yaparda o yüzden öyle dedim,ama benimkide fena olmadı bea hemde eşimde beğendi,pasta gibi olmuş dedi,evet dedim çok ıslatmadım etimekleri o yüzden hemen şerbete soktum çıkardım :)


Şerbetini tam ölçüyle yapmadım ama vermek gerekirse 3 su bardağı su ve 3 kepçe şekeri kaynattım içine azcık limon suyu sıktım :) sonra benim tepsiye 12 tane etimek sığdı şerbetim ılıyınca etimekleri şerbetin içine daldırıp bir iki çevirip kırmadan çıkarıp tepsiye dizdim,üstlerine kremşanti sürdüm kalan diğer 12 etimeğide aynı şekilde şerbetle ıslatıp dizdim,,,,sonrada üstünü görmüş olduğunuz gibi süsleyip servis ettim :) sarı rengi gıda boyası ile yaptım :)
Ellerime sağlık,afiyet olsunnnnn :)



E ama şimdi bu kadar uğraştıktan sonra bu tatlımı bir yerlere göndermeden olmaz dimi :)
Gitsin o zaman nereye gitsin,tabiki önce "Çay kahve bahane" etkinliğimize ev sahibeliği yapan sevgili ELİF'e   vede  "Porselen demlik çay saati" etkinliği içinGÜLOANNE' ye gidiyor...Kolay gelsin efenim selamlar....Hoş kalınız :)

Daha Fazla Lezzet

Porselen Demlik Çay Saati 3418268688270551391

Yorum Gönder

emo-but-icon

Bu Blogda Ara

Kanalıma Abone Ol.

BURALARDAYIZ..

.................. .................

MUTFAK SIRLARI- FAYDALI VE PRATİK BİLGİLER

BLOGLARIM

  • *MALZEMELERİ Keki için: 3 Yumurta 2 Kahve fincan şeker 3 Kahve fincanı un 1 Kahve fincanı sıvıyağ 1 Çay bard...
    23 saat önce
  • Bu kutunun oyması @benimtasa_rim e ait kendisi oğlum olur .Tamamen kendi hayal gücü ve el emeği ile yaptığı amatörce işler nasıl buldunuz.
    1 ay önce

Popüler Yayınlar

Blog Arşivi

item