GÜL POĞAÇA

TARİF 208 GÖNDEREN  MİNİ MUTFAKTAN Sevgili arkadaşıma etkinliğe katılıp destek vermesinden dolayı kendisine çok teşekkür ediyorum ve sev...

A+ A-
TARİF 208
GÖNDEREN MİNİ MUTFAKTAN

Sevgili arkadaşıma etkinliğe katılıp destek vermesinden dolayı kendisine çok teşekkür ediyorum ve sevgilerimi gönderiyorum.Arkadaşımın bir birinden güzel tariflerini görmek için lütfen bloguna  UĞRAYIN
Gül Poğaça







Bu poğaçaları http://hayatcemresi2.blogspot.com/2011/12/cokelekli-peynirli-gul-pogaca.html arkadaşımda görmüştüm. Ben haşhaşlı olarak denedim, evet farkındayım çok süper olmadı şekiller ama paylaşmak istedim yine de, Ben her zaman yaptığım mayalı poğaça tarifimden uyguladım.















1 bardak sıvı yağ

1 bardak ılık süt

1 bardak ılık su

1 yemek kaşığı kuru maya

1 yumurta sarısı

1 tatlı kaşığı tuz

3 tatlı kaşığı toz şeker

Alabildiğine un















Mayayı ılık suda 15 dakika kadar bekleterek eritelim. Önce sıvı malzemelerden başlayarak ve unu da katarak yumuşakça bir hamur elde edelim. Üzerine nemli bez örterek bir süre mayalandırdığımız hamurumuzdan ceviz büyüklüğünde parçalar alarak çay tabağı büyüklüğünde açalım. Fotoğrafta görüldüğü gibi dört tarafından çentik atalım ve bir miktar haşhaş koyduktan sonra kenarlarını sırasıyla bükerek gül şekli verelim. Kızgın fırında pişirelim.



TARIFIMI 72 NCI PORSELEN DEMLİK ÇAY KEYFİ ETKİNLİĞİNE GÖNDERIYORUM.

Daha Fazla Lezzet

Porselen Demlik Çay Saati 4069823651880954910

Yorum Gönder

  1. sunum, tarif, malzeme ölçüleri muhteşem. inanıyorum tadı da öyledir
    bu da benim haşhaşlı gül poğaça tarifim :)

    YanıtlaSil

emo-but-icon

Bu Blogda Ara

Kanalıma Abone Ol.

BURALARDAYIZ..

.................. .................

MUTFAK SIRLARI- FAYDALI VE PRATİK BİLGİLER

BLOGLARIM

  • - . - Kesinlikle ama kesinlikle deneyip tatmanız gereken bir lezzet. sofralarında aranan lezzetleriniz haline gelecek - - MAL...
    1 gün önce
  • 5 hafta önce

Popüler Yayınlar

Blog Arşivi

item