HAVUÇLU KEK&ISSIZ ADAM KEKİ

TARİF 88 GÖNDEREN  MUTFAK NOTLARI Sevgili arkadaşıma etkinliğe katılıp destek vermesinden dolayı kendisine çok teşekkür ediyorum ve sevg...

A+ A-
TARİF 88
GÖNDEREN MUTFAK NOTLARI

Sevgili arkadaşıma etkinliğe katılıp destek vermesinden dolayı kendisine çok teşekkür ediyorum ve sevgilerimi gönderiyorum.Arkadaşımın bir birinden güzel tariflerini görmek için lütfen bloguna UĞRAYIN






HAVUÇLU KEK&ISSIZ ADAM KEKİ

10 Şubat 2012 Cuma


İşte size nefiss bir kek
içinde yok yok
bol kalorili   amaaannnn ne olacakki bi dilimden:)
önceleri hep böyle söylenir:)  ama itiraf edeyim ben seviyorum yemeyi
sizz?
kendime göre eklemeler yaptım keke
tarifim şöyle:
3yumurta
1su bardağı toz şeker
1su bardağı sıvı yağ
1paket kabartma tozu
3orta boy rendelenmiş havuç
1paket vanilya
1su bardağı hindistan cevizi
1su bardağı minik parça ceviz
1tatlı kaşığı tarçın
portakal kabuğu rendesi
aldığı kadar un(1,5-2bardak kadar un)
yumurta ve şekeri köpürtüp üzerine sıvı yağıda ekliyoruz
diğer malzemeleride ekleyip unu kontrollü ekliyoruz
akıcı kıvamlı kekimizi pişiriyoruz
ben yuvarlak borcamda pişirdim
tarfimi gülaanneye gönderiyorum
afiyetle kalın

Daha Fazla Lezzet

Porselen Demlik Çay Saati 2195795100763872532

Yorum Gönder

emo-but-icon

Bu Blogda Ara

Kanalıma Abone Ol.

BURALARDAYIZ..

.................. .................

MUTFAK SIRLARI- FAYDALI VE PRATİK BİLGİLER

BLOGLARIM

  • - . - Kesinlikle ama kesinlikle deneyip tatmanız gereken bir lezzet. sofralarında aranan lezzetleriniz haline gelecek - - MAL...
    23 saat önce
  • 5 hafta önce

Popüler Yayınlar

Blog Arşivi

item