ISPANAKLI BÖREK

TARİF 194 GÖNDEREN BEN DENİZİM (GÜLCAN) Sevgili arkadaşıma etkinliğe katılıp destek vermesinden dolayı kendisine çok teşekkür ediyorum v...

TARİF 194
GÖNDEREN BEN DENİZİM (GÜLCAN)
Sevgili arkadaşıma etkinliğe katılıp destek vermesinden dolayı kendisine çok teşekkür ediyorum ve sevgilerimi gönderiyorum.Arkadaşımın bir birinden güzel tariflerini görmek için lütfen bloguna UĞRAYIN

ISPANAKLI RULO BÖREK






Merhaba arkadaşlar.Bu defa sizlerle sıcak sıcak ıspanaklı böreği paylaşmak istiyorum.Bu siteler açıldıktan sonra malumunuz tarifler sürekli devir daim oluyor.Ne yapalım el elden üstündür. Herkesin sunumları farklı oluyor. İyiki de böyle siteler açılıyor farklı şeyler öğreniyoruz. Mesela biz ıspanağın yağını soğanını kavurup ıspanağı da tuzla ovalayıp suyunu sıkarak soğanlı harca koyar baharatlarını katardık. Ben annemden böyle öğrendim. Ama ilk defa ıspanağı çiğden koydum ve çok harika oldu arkadaşlar.İyiki varsın internet iyiki varsınız arkadaşlar..Bu böreğide  günüm için neler yapayım diye düşünürken sevgili Dilek'in sitesinde gördüm çok beğendim.Hemen çaldım  siteden.....Gelelim tarifimize. Aynen aktarıyorum. İlk defa uyguladığım tariflere çok sıkı sabit kalarak yaparım..
Malzemeler
4 Yufka
1 Kilo ıspanak

2 Tane soğan

2 Kaşık un

1 Kaşık toz şeker

Tuz

Karabiber

Sıvıyağ (suyla karıştırdım)
Yumurta sarısı-susam
YAPILIŞI: Ispanaklar temizlenip yıkandıktan sonra doğranıp 2 tane doğranmış kurusoğan, un-tuz-karabiber-şekerle birlikte iyice harmanlanır. 1.yufka serilip arasına fırça ile yağ sürülüp 2. yufka üzerine konup oda yağlanacak ortaya malzemenin yarısı konulup kenarları resimdeki gibi katlanıp rulo yapılır. Tam ortasından kesilerek tepsiye yerleştirilir. Diğer 2 yufkaya da aynı işlem yapılır. Üzerine yumurta sarısı sürülüp,susam ekilerek fırında pembeleşene kadar pişirilir. Afiyet olsun.
Yine böreğimide  72.P.D.Ç.S. Etkinliğini yapan Gülo Anne 'ye ve Çay Kahve Bahane Etkinliğini yapan Elif'e gönderiyorum.Gerçi Elif'in etkinliği bitmek üzere ama olsun.

Daha Fazla Lezzet

Porselen Demlik Çay Saati 53195503880569832

Yorum Gönder

emo-but-icon

Bu Blogda Ara

Kanalıma Abone Ol.

BURALARDAYIZ..

.................. .................

MUTFAK SIRLARI- FAYDALI VE PRATİK BİLGİLER

BLOGLARIM

  • *MALZEMELERİ Keki için: 3 Yumurta 2 Kahve fincan şeker 3 Kahve fincanı un 1 Kahve fincanı sıvıyağ 1 Çay bard...
    1 gün önce
  • Bu kutunun oyması @benimtasa_rim e ait kendisi oğlum olur .Tamamen kendi hayal gücü ve el emeği ile yaptığı amatörce işler nasıl buldunuz.
    1 ay önce

Popüler Yayınlar

Blog Arşivi

item