ISPANAKLI KEK

TARİF 172 GÖNDEREN  SEVALCE LEZZETLER (LEZZET YAĞMURU) Sevgili arkadaşıma etkinliğe katılıp destek vermesinden dolayı kendisine çok teşe...

TARİF 172
GÖNDEREN SEVALCE LEZZETLER (LEZZET YAĞMURU)

Sevgili arkadaşıma etkinliğe katılıp destek vermesinden dolayı kendisine çok teşekkür ediyorum ve sevgilerimi gönderiyorum.Arkadaşımın bir birinden güzel tariflerini görmek için lütfen bloguna UĞRAYIN


ISPANAKLI  KEK

Kırmızı gülTuzlu kek tarifi vermişken,bir nefis kek tarifini daha paylaşmak istiyorum.
İnci yemek bloğunun sahibi incimin tarifi.Henüz birbirimizi görmedik tanımıyoruz ama kalbimde yer eden bloger dostlarımın arasın da yerini çoktann aldı.Her zaman iyi ki bloğumu açmışım,lafımdan belki bıktınız,ama yine söyliycem.Çünkü çok güzel bir platformun içinde buldum kendimi.Bloğum sayesinde,arada ki mesafelere rağmen görmeden de kalpten kalbe köprüler kurulduğunu öğrendim.Yanımda ki dostlarıma bloger dostlarım da katıldı:) Ne mutlu bana:)
 Tarifi arkadaşımdan aynen kopyalıyorum.

Malzemeler.
1 Demet ıspanak(2 adet roka demeti kadar )
3 tane yumurta
1/2 çay bardağı süt(ince bel çay bardağı)
100 gr tereyağ(eritilmiş soğutulmuş)
5 yemek kaşığı zeytinyağ
2 su bardağı un
1 paket kabartma tozu
1 tatlı kaşığı tuz .
1 çay kaşığı karabiber
1 çay bardağı rendelenmiş kaşar peyniri

Hazırlanması:

Ispanağı yıkadıktan sonra ince ince doğrayın kenarda beklesin.Yumurtaları karıştıracağınız tasa kırın üzerine tuzu ekleyip mikserle iyice çırpın.Daha sonra süt ve yağları karıştırın çırpmaya devam edin.
un'u , kabartma tozunu,karabiberi  ilave edin çırpmaya  devam,ve ıspanakları ekleyip  kaşıkla karıştırın,ıspanaklar fazla geldi diye düşünmeyin ,pişince çöküyorlar.Katı bir yağ ile yağlanmış kek kalıbına dökün.Üzerine rendelenmiş kaşar peynirinni serpin ,doğru fırına.Ben soğuk fırına sürdüm ve  165 derecede pişirdim .Pişip pişmediğini kürdan batırarak kontrol edip fırından aldım.Ilınınca servis edin.
Afiyet Olsun...

Ben de ayni şekilde hazırladım.Sadece kaşar peynirini üzerine değil,kekin içine ilave ettim,azıcık da ceviz ilave ettim.Yalnız tuz bana fazla geldi,1 çay kaşığı sanırım daha iyi olur.(Küçük boy kek kalıbımda pişirdim.) Bu nefiss lezzet için teşekkürler arkadaşım.


Daha Fazla Lezzet

Porselen Demlik Çay Saati 5722509098763627835

Yorum Gönder

emo-but-icon

Bu Blogda Ara

Kanalıma Abone Ol.

BURALARDAYIZ..

.................. .................

MUTFAK SIRLARI- FAYDALI VE PRATİK BİLGİLER

BLOGLARIM

  • *MALZEMELER* *1 paket istediğiniz bir makarna1 kase garnitür1 kase rende kaşar1 su bardağı kadar süt1 kase normal beyaz peynir veya lor250-3...
    1 gün önce
  • Bu kutunun oyması @benimtasa_rim e ait kendisi oğlum olur .Tamamen kendi hayal gücü ve el emeği ile yaptığı amatörce işler nasıl buldunuz.
    2 ay önce

Popüler Yayınlar

Blog Arşivi

item