KALP KURABİYE

TARİF 122 GÖNDEREN  MANDALİNA ÇIKMAZI (YILDIZ) Sevgili arkadaşıma etkinliğe katılıp destek vermesinden dolayı kendisine çok teşekkür e...

TARİF 122
GÖNDEREN MANDALİNA ÇIKMAZI (YILDIZ)



Sevgili arkadaşıma etkinliğe katılıp destek vermesinden dolayı kendisine çok teşekkür ediyorum ve sevgilerimi gönderiyorum.Arkadaşımın bir birinden güzel tariflerini görmek için lütfen bloguna UĞRAYIN

KALP KURABİYE


Bu gün sevgililer günü... Bana göre böyle bir kavram yok deliye her gün bayram misali sevenede her gün sevgililer günüdür ama bu demek değildir ki sevgililer gününe karşıyım bu günü önemseyenlere sayğım sonsuz
hatta bu güne özel kurabiye yapmak isteyenlere bile tarifim var...
Tarife geçmeden önce  kalp kurabiyelerle  sevgili arkadaşımın Güloanne'nin  evsahipliğini yaptığı
72.HAFTA PORSELEN DEMLİK ÇAY ETKİNLİĞİ'ne katılıyor kendisine kolaylıklar diliyorum...

Malzemeler :
150 gr margarin ( oda sıcaklığında iyice yumuşamış )
1 yumurta
1 çay bardağı şeker
1 çay bardağı yoğurt
1 paket kabartma tozu
1 paket vanilin
aldığı kadar un
Üzeri için :
tarçın
pudra şekeri
Yapılışı :
Un ve kabartma tozu hariç diğer malzemeler iyice karıştırılarak elenmiş un ve kabartma tozu eklenerek yumuşak bir hamur elde edilerek yarım saat buzdolabında üzerini örterek bekletilir...
Dinlenen hamur merdane ile yarım santim kalınlığında açılarak kalp şeklindeki kalıpla kalpler çıkartılır isternizse ve tabi kullandığınız kalıptan daha küçük kalıbınız varsa bir köşesinden kalıpla küçük bir kalp yapılabilir..
Benim büyük kalıbım yoktu kalp şeklindeki takı kutusunu güzelce yıkayarak yaptım daha sonra küçük bir kalıpla köşesine küçük bir kalp çıkardım....
Tüm hamur bu şeklide yapıldıktan sonra yağlanmış tepsiye dizilir ve önceden ısıtılmış 170 derece fırında haifif pembeleşinceye kadar fırınlanır..Fırından kıçar çıkmaz soğumadan üzerlerine hafifce tarçın serpilerek soğumaya bırakılır.. Soğuyan tarçınlı  kalp kurabiyelerin üzerine pudra şekeri serperek servis yapabilirsiniz...
Afiyet olsun...



 


 

Daha Fazla Lezzet

Porselen Demlik Çay Saati 574690333088612876

Yorum Gönder

emo-but-icon

Bu Blogda Ara

Kanalıma Abone Ol.

BURALARDAYIZ..

.................. .................

MUTFAK SIRLARI- FAYDALI VE PRATİK BİLGİLER

BLOGLARIM

  • - . - Kesinlikle ama kesinlikle deneyip tatmanız gereken bir lezzet. sofralarında aranan lezzetleriniz haline gelecek - - MAL...
    1 gün önce
  • 5 hafta önce

Popüler Yayınlar

Blog Arşivi

item