KALPLİ KURABİYELER

TARİF 132 GÖNDEREN  YASEMİNİN LEZZETLERİ ÇOK LEZETLİ Sevgili arkadaşıma etkinliğe katılıp destek vermesinden dolayı kendisine çok teşek...

TARİF 132
GÖNDEREN YASEMİNİN LEZZETLERİ ÇOK LEZETLİ


Sevgili arkadaşıma etkinliğe katılıp destek vermesinden dolayı kendisine çok teşekkür ediyorum ve sevgilerimi gönderiyorum.Arkadaşımın bir birinden güzel tariflerini görmek için lütfen bloguna  UĞRAYIN

Kalpli kurabiyeler


Çok sevimli olduklarını düşünüyorum kurabiyelerimin: ) arasına nutellayı ve fındık kremasını da ekleyince tadı bi kat daha arttı sanki:)
 Gülten Hanım'ın düzenlediği PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ 71.HAFTA Etkinliğinw gönderiyorum... Sevgiler....
Malzemeler
1 su bardağı pudra şekeri
1 paket oda sıcaklığında margarin
1 yumurta
1 paket vanilya
1 paket kabartma tozu
arasına sürmek için;
nutella, fındık kreması
Hazırlanışı
1. Tüm malzemeleri karıştırıp, kulak memesi kıvamında hamur elde ediyoruz.
2. Hamuru merdane yardımıyla 1 cm kalınlığında açıp kalp şeklindeki kalıplarla şekil veriyoruz.
3. 175C'lik fırında pişirdiğimiz kurabiyelerin soğumasını bekliyoruz.  Kurabiyelerin tepsiye gelen taraflarına nutella veya fındık kreması sürüp üstüne kurabiye yapıştırıyoruz.
4. En sonunda kurabiyelerin üstüne pudra şekeri serpip servis ediyoruz.

Daha Fazla Lezzet

Porselen Demlik Çay Saati 4139817628692211244

Yorum Gönder

  1. Selam, ben tarif yolladım ama sayfanızda göremedim :(. Yayınlamayacakmısın, yoksa benim yorumummu gelmedi...

    YanıtlaSil
  2. Selam gülten hanım, etkinlik için bir kek tarifi yayınladım. yayınlarsanız sevinirim. bol katılımlı bir etkinlik olmasını diliyorum, sevgiler...

    YanıtlaSil

emo-but-icon

Bu Blogda Ara

Kanalıma Abone Ol.

BURALARDAYIZ..

.................. .................

MUTFAK SIRLARI- FAYDALI VE PRATİK BİLGİLER

BLOGLARIM

  • - . - Kesinlikle ama kesinlikle deneyip tatmanız gereken bir lezzet. sofralarında aranan lezzetleriniz haline gelecek - - MAL...
    2 gün önce
  • 5 hafta önce

Popüler Yayınlar

Blog Arşivi

item