KÖSTEBEK PASTA

Tarif 249 GÖNDEREN  HANİFE 1 Sevgili arkadaşıma etkinliğe katılıp destek vermesinden dolayı kendisine çok teşekkür ediyorum ve sevgileri...

Tarif 249
GÖNDEREN HANİFE 1

Sevgili arkadaşıma etkinliğe katılıp destek vermesinden dolayı kendisine çok teşekkür ediyorum ve sevgilerimi gönderiyorum.Arkadaşımın bir birinden güzel tariflerini görmek için lütfen bloguna UĞRAYIN


Selamlar arkadaşlar çok soğuk bir günden sevgiler...İster soğuk olsun ister sıcak olsun sağlık olsun huzur olsun önemli olan bu...
Soğuk bir günde çok uzaktan Kanadadan sımsıcak sesiyle içimi ısıttı sevgili Hale...Genelde yeni tanıştığımız kişilerle alışana kadar yabancılık hissederiz.....Haleyle konuşurken sanki çok uzun bir süreden beri tanıyormuşumda konuşmak şimdiye kısmetmiş,sesindeki samimiyet sıcakkanlılık böyle hissettim...
Burayı tıklarsanız hemşehrim Haleyi daha yakından tanırsınız...
Kim demiş burası sanal alem diye bence dışarıda yaşadığımız hayat kadar canlı.....
Geçelim köstebek pastamıza benim kendisiyle oldum olası aram iyi olmadı evdekilerde benim tam tersim ben pek yemesemde ev halkı için sık sık yapar oldum.
Pastamı 26 cmlik kalıpta pişirdim...
4 yumurta
1 su bardağından biraz fazla toz şeker
1 su bardağından biraz fazla süt
Yarım su bardağı sıvıyağ
1 paketten biraz fazla kabartma tozu
3 su bardağı kadar un
3 yemek kaşığı kakao
1 poşet şanti
1 bardaktan biraz az süt
Yumurta ve şekeri iyice çırptım...Süt,sıvıyağı ilave ettim çok az karıştırdım un,kabartma tozu ve kakao ekleyip tekrar çırptım yağlanmış kalıba boşalttım ısıtılmış fırında pişirdim..
Kek soğuyunca kaşıkla içinden oydum çıkan parçaları rondodan geçirdim önceden hazırladığım dolapta beklettiğim şantiyi kekin içindeki boşluğa yaydım...
Rondodan geçirdiğim kek parçalarıyla şantinin üzerini kapladım..
*Ben tembellik yaptığım için şanti kullandım bir poşet az geliyor şanti miktarını artırırsanız veya buradakikremayı kullanırsanız sonuç daha güzel olur....
Tarifimi Porselen demlik ve Çay kahve etkinliğinegönderiyorum arkadaşlarıma kolaylıklar diyorum.

Daha Fazla Lezzet

Porselen Demlik Çay Saati 3545192458679501946

Yorum Gönder

  1. slm
    etkinlik ıcın tarif yayınladım alırsanız sevınırım....
    koaylıklar dılıyorumm....

    YanıtlaSil

emo-but-icon

Bu Blogda Ara

Kanalıma Abone Ol.

BURALARDAYIZ..

.................. .................

MUTFAK SIRLARI- FAYDALI VE PRATİK BİLGİLER

BLOGLARIM

  • - . - Kesinlikle ama kesinlikle deneyip tatmanız gereken bir lezzet. sofralarında aranan lezzetleriniz haline gelecek - - MAL...
    1 gün önce
  • 5 hafta önce

Popüler Yayınlar

Blog Arşivi

item