KREP

TARİF 218 GÖNDEREN  GELİBOLU 17 Sevgili arkadaşıma etkinliğe katılıp destek vermesinden dolayı kendisine çok teşekkür ediyorum ve sevgi...

TARİF 218
GÖNDEREN GELİBOLU 17


Sevgili arkadaşıma etkinliğe katılıp destek vermesinden dolayı kendisine çok teşekkür ediyorum ve sevgilerimi gönderiyorum.Arkadaşımın bir birinden güzel tariflerini görmek için lütfen bloguna UĞRAYIN


Krep  

Ölçüm yok,
İçine 3 yumurta kırdım bir su bardağından az fazla süt koydum,tuz attım göz kararı,azcık sıvıyağ akıttım,aldığı kadarda un koydum takribi 11 kaşık kadar,birazda salam rendeleyip mikserle çırpıp yağlanmış kızgın teflon tavada iki yüzünüde pişirdim tavadan çıkardıktan sonra üstlerine margarin sürdüm,tavayada azcık margarin sürüp yenisini döktüm,bir kepçe yatiyor benim tavamın içine,siz kendi ayarınıza göre yaparsınız artık :)
 Şimdi ben bu kreplerle o kadar uğraşmışken bir yere yollamadan hatta bir kaç yere birden yollamadan olmaz demi ama :) Öncelikle kendi etkinliğimiz olan "çay,kahve bahane" etkinliğimize ev sahibeliği yapan sevgili ELİF'e sonracııma "Ben buldum etkinliği" yapan sevgili HAYATTAN AZICIK arkadaşıma en sonracığımada kardeş etkinliğimiz olan "porselen demlik çay saati" etkinliğine ev sahibeliği yapan GÜLOANNE'me gönderiyorum...Arkadaşlarıma kolaylıklar diliyorum kocaman sevgilerimi ve selmalarımı gönderik ediyorum :)

Daha Fazla Lezzet

Porselen Demlik Çay Saati 1909048047806963811

Yorum Gönder

emo-but-icon

Bu Blogda Ara

Kanalıma Abone Ol.

BURALARDAYIZ..

.................. .................

MUTFAK SIRLARI- FAYDALI VE PRATİK BİLGİLER

BLOGLARIM

  • *MALZEMELERİ Keki için: 3 Yumurta 2 Kahve fincan şeker 3 Kahve fincanı un 1 Kahve fincanı sıvıyağ 1 Çay bard...
    1 gün önce
  • Bu kutunun oyması @benimtasa_rim e ait kendisi oğlum olur .Tamamen kendi hayal gücü ve el emeği ile yaptığı amatörce işler nasıl buldunuz.
    1 ay önce

Popüler Yayınlar

Blog Arşivi

item