LİMONLU MEYVE ŞEKERLİ KEK

TARİF 51 GÖNDEREN  ARMİNA Sevgili arkadaşıma etkinliğe katılıp destek vermesinden dolayı kendisine çok teşekkür ediyorum ve sevgilierim...

A+ A-
TARİF 51
GÖNDEREN ARMİNA


Sevgili arkadaşıma etkinliğe katılıp destek vermesinden dolayı kendisine çok teşekkür ediyorum ve sevgilierimi gönderiyorum.Arkadaşımın bir birinden güzel tariflerini görmek için lütfen bloguna UĞRAYIN





Limonlu ve Meyve Şekerli Kek





Limonlu ve meyve şekerli kek tarifimi Çay Saati Etkinliğine gönderiyorum.

1 Paket Dr. Oetker Limonlu Kek Karışımı
150gr. Yumuşak margarin
3 Yumurta
8 Yemek kaşığı su
1 Yemek kaşığı dolmalık üzüm
Yarım çay bardağı meyve şekeri
Yapılışı: Üzümle meyve şekerini ılık suya koyun ve bir süre beklettikten sonra süzüp hafifçe sıkın. Margarini, yumurtaları, 8 yemek kaşığı suyu karıştırıp limonlu unu ekleyin ve karıştırın. Üzümlü karımı katıp karıştırın. Un paketinin içinden çıkan kek kalıbını üzerindeki tarife göre hazırlayıp, içine kek hamurunu dökün. Keki fırında biraz pişirdikten sonra üzerini bıçakla uzunlamasına 1cm. derinliğinde kesin. Kalıbı tekrar fırına koyup keki pişirin. Keki fırından aldıktan 10 dakika sonra kalıbından çıkarın. Kek iyice soğuyunca glazürü (un paketinden çıkıyor)  paketin üzerindeki tarife göre hazırlayın. Hazırlana glazürü bekletmeden kekin üzerine döküp yayın. 15-20 Dakika beklettikten sonra Üzerini toz yeşil fıstık, incir reçeli ve kiraz şekerlemesiyle süsleyin.


Daha Fazla Lezzet

Porselen Demlik Çay Saati 4189350298705764276

Yorum Gönder

  1. Sevgili Gulten hanim, blog um cok yeni ve biraktiginiz msj.inizi gordum. Sayfamda yayinlayacagim tarif sonrasi sizin sayfanizami msg gonderecegim? Kisacik bilgi veirseniz sevinirim Sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Merhabalar,
    Önce söylemeden geçemiycem.Üstteki mutfağa bayıldım:)
    Bloğunuz çok güzel izlemeye devam edicem:)
    Ayrıca etkinliğiniz hayırlı ve bol paylaşımlı olsun:)
    Bugün yayınladığım,portakallı çikolatalı kek tarifimi başka bir arkadaşın etkinliğine yollamıştım.Az önce sizin etkinliği de gördüm.2 ayrı etkinliğe olursa alabilirsin canım.Olur dersen bildir lingini vereyim.Olmaz dersen başka bir tarif yollarım.Olur dersen de başka tarif yollarım:)
    Sevgiler...

    YanıtlaSil

emo-but-icon

Bu Blogda Ara

Kanalıma Abone Ol.

BURALARDAYIZ..

.................. .................

MUTFAK SIRLARI- FAYDALI VE PRATİK BİLGİLER

BLOGLARIM

  • - . - Kesinlikle ama kesinlikle deneyip tatmanız gereken bir lezzet. sofralarında aranan lezzetleriniz haline gelecek - - MAL...
    2 gün önce
  • 5 hafta önce

Popüler Yayınlar

Blog Arşivi

item