MİLFÖY HAMURUNDAN RÜZGAR GÜLÜ

TARİF 110 GÖNDEREN MİNİ MUTFAKTAN Sevgili arkadaşıma etkinliğe katılıp destek vermesinden dolayı kendisine çok teşekkür ediyorum ve sevgile...



TARİF 110

GÖNDERENMİNİ MUTFAKTAN

Sevgili arkadaşıma etkinliğe katılıp destek vermesinden dolayı kendisine çok teşekkür ediyorum ve sevgilerimi gönderiyorum.Arkadaşımın bir birinden güzel tariflerini görmek için lütfen bloguna UĞRAYIN
Milföy Hamurundan Rüzgar Gülü




Dondurucuda genellikle milföy bulunduranlardanım ve genellikle muska şeklinde yapardım ama bu defa değişik olsun istedim ve rüzgar gülü şeklindeki bu milföylere rastladım ben pek beğendim umarım sizde beğenir ve uygularsınız.











Dondurucudan çıkardıktan sonra bir süre yumuşamalarını beklediğimiz milföyün dört kenarından kesip, göbek kısmına iç harcımızdan


(ben çocuklar sevdiği için sosisli harç kullandım) koyup resimdeki gibi birleştiriyoruz.
Üzerine yumurta sarısı sürüyor ve orta kısımlarına çörek otu serpiştiriyoruz. Kızgın fırında alt ve üstleri kızardıktan sonra servise hazırdır.






Bu tarifimi de GÜLOANNEMUTFAKTA ya gönderiyorum umarım beğenilir. 

Daha Fazla Lezzet

Porselen Demlik Çay Saati 4820164210954870706

Yorum Gönder

emo-but-icon

Bu Blogda Ara

Kanalıma Abone Ol.

BURALARDAYIZ..

.................. .................

MUTFAK SIRLARI- FAYDALI VE PRATİK BİLGİLER

BLOGLARIM

  • *MALZEMELERİ Keki için: 3 Yumurta 2 Kahve fincan şeker 3 Kahve fincanı un 1 Kahve fincanı sıvıyağ 1 Çay bard...
    16 saat önce
  • Bu kutunun oyması @benimtasa_rim e ait kendisi oğlum olur .Tamamen kendi hayal gücü ve el emeği ile yaptığı amatörce işler nasıl buldunuz.
    1 ay önce

Popüler Yayınlar

Blog Arşivi

item