PUDİNGLİ KEK

TARİF 183 GÖNDEREN  HANİFE ( HANİFE 1) Sevgili arkadaşıma etkinliğe katılıp destek vermesinden dolayı kendisine çok teşekkür ediyorum ve...

TARİF 183
GÖNDEREN HANİFE ( HANİFE 1)

Sevgili arkadaşıma etkinliğe katılıp destek vermesinden dolayı kendisine çok teşekkür ediyorum ve sevgilerimi gönderiyorum.Arkadaşımın bir birinden güzel tariflerini görmek için lütfen bloguna UĞRAYIN
PUDİNGLİ KEK





Tarifimize geçecek olursak....
Daha önce bloglarda revaçta olan pudingli keki denedim nişastalı kekmi desem kum kekmi desem öyle bir tadı oldu bende yayınlamadım pek beğenmediğim için...
Egeden tarifler arkadaşımda bu keki görünce ve daha önce denenen pudingli kek konusunda hem fikir olunca sayfasındaki keki deneyim dedim...
Ve denedim gerçekten önceki kekimden farklı bir kek oldu iki kek arasındaki fark arkadaşımında belirttiği gibi kullandığım pudingin bitter çikolatalı olması ve un miktarının az olmasından kaynaklanıyor diye düşünüyorum...
Ben yarım ölçüden tek kişilik silikon kalıplarda yaptım işte malzemelerimiz ....
1 paket bitter çikolatalı puding
4 yemek kaşığı un(silme)
Yarım paket kabartma tozu
4 yemek kaşığı şeker
2 yumurta
Yarım su bardağı sıvıyağ
Yarım su bardağı süt veya yoğurt
Kuru malzemeleri karıştırdım daha sonra ayrı bir kapta yumurta ve şekeri mikserle iyice çırptım...
Yağ ve yoğurdu ekledim kuru malzemeleri karışıma yavaşça yedirdim.Tekli silikon kalıplara döküp,ısıtılmış fırında pişirdim...

Tarifimi Porselen demlik ve Çay kahve etkinliğinegönderiyorum arkadaşlarıma kolaylıklar diyorum.

Daha Fazla Lezzet

Porselen Demlik Çay Saati 5856981273277613831

Yorum Gönder

  1. Merhabalar; benim KEK FRUTTİ tarifim de etkinliğe katılmak için hazır.

    YanıtlaSil

emo-but-icon

Bu Blogda Ara

Kanalıma Abone Ol.

BURALARDAYIZ..

.................. .................

MUTFAK SIRLARI- FAYDALI VE PRATİK BİLGİLER

BLOGLARIM

  • *MALZEMELERİ Keki için: 3 Yumurta 2 Kahve fincan şeker 3 Kahve fincanı un 1 Kahve fincanı sıvıyağ 1 Çay bard...
    21 saat önce
  • Bu kutunun oyması @benimtasa_rim e ait kendisi oğlum olur .Tamamen kendi hayal gücü ve el emeği ile yaptığı amatörce işler nasıl buldunuz.
    1 ay önce

Popüler Yayınlar

Blog Arşivi

item