SÜNGER TATLISI (YOĞURT TATLISI)

TARİF 127 GÖNDEREN   NANE MAYDANOZ SOFRASI (GÜL) Sevgili arkadaşıma etkinliğe katılıp destek vermesinden dolayı kendisine çok teşekkür ...

A+ A-
TARİF 127
GÖNDEREN  NANE MAYDANOZ SOFRASI (GÜL)


Sevgili arkadaşıma etkinliğe katılıp destek vermesinden dolayı kendisine çok teşekkür ediyorum ve sevgilerimi gönderiyorum.Arkadaşımın bir birinden güzel tariflerini görmek için lütfen bloguna UĞRAYIN




SÜNGER TATLISI (YOĞURT TATLISI)

        İnanmıyacağınız kadar hafif, 10 dilim yeseniz de hiç yememiş gibi hissedeceksiniz. Gerçeken çok hafif ve malzemesi  az olan harika bir tatlı. Süngerden de süngerimsi  denemesi bedava buyurun tarifi;
5 yumurta(ben 4 kırıyorum)
2 kahve fincanı şeker
1 çay bardağı sıvıyağ
2 kahve fincanı yoğurt
1 paket kabartma tozu
şerbeti için;
4 su bardağı şeker
4.5 su bardağı şeker



       Sadece tam malzemesine uyun lütfen tatlı ve şerbet ılıkken dökün.Süper bir tarif....Ayrıca bu tarifimi sevgili Tombultarifler  ve  sevgili  Güloanneye gönderiyorum.

Daha Fazla Lezzet

Porselen Demlik Çay Saati 7237960545194277043

Yorum Gönder

emo-but-icon

Bu Blogda Ara

Kanalıma Abone Ol.

BURALARDAYIZ..

.................. .................

MUTFAK SIRLARI- FAYDALI VE PRATİK BİLGİLER

BLOGLARIM

  • *MALZEMELER* *1 paket istediğiniz bir makarna1 kase garnitür1 kase rende kaşar1 su bardağı kadar süt1 kase normal beyaz peynir veya lor250-3...
    1 gün önce
  • Bu kutunun oyması @benimtasa_rim e ait kendisi oğlum olur .Tamamen kendi hayal gücü ve el emeği ile yaptığı amatörce işler nasıl buldunuz.
    2 ay önce

Popüler Yayınlar

Blog Arşivi

item