VİŞNELİ KEK

TARİF 213 GÖNDEREN  U.AYDIN (cafe biscuitje) Sevgili arkadaşıma etkinliğe katılıp destek vermesinden dolayı kendisine çok teşekkür ed...

A+ A-
TARİF 213

GÖNDEREN U.AYDIN (cafe biscuitje)


Sevgili arkadaşıma etkinliğe katılıp destek vermesinden dolayı kendisine çok teşekkür ediyorum ve sevgilerimi gönderiyorum.Arkadaşımın bir birinden güzel tariflerini görmek için lütfen bloguna UĞRAYIN



VİŞNELİ KEK





malzemeler:
3yumurta
1/2su bardagi sut
1/2su bardagi sivi yag
2su bardagi un
1su bardagi toz seker
1cay bardagi damla cikolata
1portakal kabugu rendesi(ben kullanmadim)
1pk kabartma tozu
1pk vanilya
1yemek kasigi kakao
1tatli kasigi tarcin
1su bardagi konserve visne
yapilisi:
yumurta ve sekeri krema kivami alana kadar cirpiyoruz.icine sivi yag ve sutu ve de damla cikolatayi ekleyip karistiriyoruz.diger tarafta kakao haric kuru olan tum tozlari elekten gecirip sivi karisima ekleyip tahta kasikla karistiriyoruz.kek kalibimizi kati yag ile yaglayip karisimdan 4yemek kasigi ayiriyoruz ve kalibimiza harcimizi dokuyoruz.ayrdigimiz harca kakoyu karistirip kalibimizin uzerine gezdirdikten sonra  harcimiza kalibin dibine inecek sekilde dairesel hareketlerle bicakla dagitiyoruz.visnelerimizi de gelisiguzel serpistirip kalibimizi ikikere sert zemine vuruyoruzki hem icindeki hava gitsin,hem de visne asagiya coksun.180°isitilmis firinda  40-45dk pisirin.kurdaninizi cikardiginizda temiz cikana kadar kontrol edin.sogumasini bekleyip kaliptan cikarin.ister sosla ister sossuz servis yapin.
ben sicak sos da yaptim.yemesi guzel oluyor diye.onu da 
1subardagi visne suyuna 1yemek kasigi nisasta ve 1yemek kasigi seker katarak kivam alana kadar kaynattim.alin size visne sos.afiyetler olsun.mugenin de ellerine saglik.sevgilerle.



cay kahve bahane etkinligine gonderiyorum.kolayliklar elifcigim.sevgiler.
ayrica porselen demlik cay saati etkinligine de gitsin.gultencigim sana da  kolay gelsin guzel etkinliginde....

Daha Fazla Lezzet

Porselen Demlik Çay Saati 375992341593254978

Yorum Gönder

emo-but-icon

Bu Blogda Ara

Kanalıma Abone Ol.

BURALARDAYIZ..

.................. .................

MUTFAK SIRLARI- FAYDALI VE PRATİK BİLGİLER

BLOGLARIM

  • *MALZEMELER* *1 paket istediğiniz bir makarna1 kase garnitür1 kase rende kaşar1 su bardağı kadar süt1 kase normal beyaz peynir veya lor250-3...
    2 gün önce
  • Bu kutunun oyması @benimtasa_rim e ait kendisi oğlum olur .Tamamen kendi hayal gücü ve el emeği ile yaptığı amatörce işler nasıl buldunuz.
    2 ay önce

Popüler Yayınlar

Blog Arşivi

item