CEVİZLİ SUSAMLI İNCİR LOKMALARI

  Fotoğraf makinem bozuldu cep.Tlf.çekince görüntüler bozuk çıkıyor. Tarifi Yeturlalezzetkareleri(http://yeturlalezzetkareler...

A+ A-





 


Fotoğraf makinem bozuldu cep.Tlf.çekince görüntüler bozuk çıkıyor.

Tarifi Yeturlalezzetkareleri(http://yeturlalezzetkareleri.blogspot.com) sitesinde gördüm hemen denedim gerçekten arkadaşımın dediği gibi dışı kıtır içi lokum gibi bayramda gelen konuklarıma ikram etmeyi düşünüyorum.
Aldığım tarif aynen şöyle
yarım kilo kuru incir
İri parçalanmış önceden fırınlanmış ceviz 
1/2 lt ılık süt
1 paket vanilya(Tercihen) ben kullandım
1 kase susam
YAPILIŞI
İncirlerin içini açıp fırınlanmış cevizlerle doldurup açılan kısımlar üst üste getirip elimizle sıkıca kapatıyoruz. Tüm incirle bittikten sonra üzerine ılık süt ve bir paket vanilyayı döküp 45 dak.sütün içinde bekletiyoruz (pişirmiyoruz) yani marina ediyoruz.
Kağıt kaplı fırın tepsisine dinlenen incirleri susama batırıp diziyoruz önceden ısıtılmış 200 fırında susamların rengi dönene kadar kızartıyoruz soğuduktan sonra arkadaşımın ifadesine göre kapaklı bir kapta uzun süre dolapta saklayabilirsiniz 
AFİYET OLSUN.

Daha Fazla Lezzet

TATLILAR 505691602516200833

Yorum Gönder

  1. Gerçekten ilginç olduğu kadar tadı da güzel bir tarife benziyor ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
  2. çok lezzetli görünüyor canım.ellerine sağlık.sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. gulocugum tartim seni bekliyor,sevgilerle.

    YanıtlaSil

emo-but-icon

Bu Blogda Ara

Kanalıma Abone Ol.

BURALARDAYIZ..

.................. .................

MUTFAK SIRLARI- FAYDALI VE PRATİK BİLGİLER

BLOGLARIM

  • - . - Kesinlikle ama kesinlikle deneyip tatmanız gereken bir lezzet. sofralarında aranan lezzetleriniz haline gelecek - - MAL...
    1 gün önce
  • 5 hafta önce

Popüler Yayınlar

Blog Arşivi

item