KIŞLIK MENEMENLİK

MALZEMELER  2 kg yeşil biber 10 kg  domates 1/2 çay  bardağı sıvıyağ 3 corba kaşığı tuz 1 yumurta akı YAPILIŞI Yeşil biberleri...

A+ A-


MALZEMELER

 2 kg yeşil biber
10 kg  domates
1/2 çay  bardağı sıvıyağ
3 corba kaşığı tuz
1 yumurta akı

YAPILIŞI
Yeşil biberlerimizi istediğimiz büyüklüklerde doğrayıp ,sıvıyağımızla birlikte kavuruyoruz.Daha sonra yıkayıp ayıklayıp rondodan gecirdiğimiz veya kabuklarını soyup küp küp doğradığımız domateslerimizi ilave ederek domatesler bütün suyunu cekene kadar pişiriyoruz.Tuzunu ayarlayıp altını kapatıyoruz ve hemen kavanozlara doldurup kapakların iç kısımlarına yumurta akı sürerek kapatıp  kavanozları ters  çevirerek soğumaya bırakıyoruz...
AFİYET OLSUN

Daha Fazla Lezzet

Turşular 3864933924402137259

Yorum Gönder

  1. Misler gibi olmuslar.... Ellerinize saglik, Afiyetle tüketin insallah... Sevgilerimle,

    YanıtlaSil
  2. güle güle yemek nasip olsun İNŞALLAH

    YanıtlaSil
  3. Günaydin canim ellerine saglik afiyetle yiyin issallah sevgiler .

    YanıtlaSil
  4. Merhabalar Gülin HANIM,
    Size ilk yorumum ve bende yeni blog sahibi olanlardanım!
    Ellerinize sağlık,Allah sağlıkla yedirmek nasip etsin.Bende kışlık konserve hazırlıyorum fakat yumurta aki süren ilk defa duydum, sebebi nedir acaba çok merak ettim?

    YanıtlaSil
  5. Rabbim ağız tadıyla yemeyi nasip etsin inşallah ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  6. Selamlar güloanne ellerine saglık çok güzel görünüyo menemenler rabbim bereketini artırsın afiyetle yiyin

    YanıtlaSil
  7. OOO ellerinize sağlık..Kışlık hazırlıklar tamamlanmış gibi gözüküyor...Ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  8. Kisliklar hazir ohhh misss gibi ellerinize saglik..

    YanıtlaSil
  9. ellerine sağılık canım,ben de yumurtaya şaşırdım ve...kavanozların yanındaki ketıl mı?nereden aldın ....

    YanıtlaSil
  10. kalbe giden yol, arkadaşım canım yumurta akının sürmesinin amacı yumurta akı bir nevi tutkal vazifesini görüyor dıştan gelen havayı tamamen engelliyor

    YanıtlaSil
  11. Muazzezciğim gördüğünüz ketil değil çaydanlık , normal ebatlardan çok büyük çok amaçlı kullanabilirsiniz ben çorba dahi servis yapıyorum.İkea
    almıştım.sevgiler

    YanıtlaSil

emo-but-icon

Bu Blogda Ara

Kanalıma Abone Ol.

BURALARDAYIZ..

.................. .................

MUTFAK SIRLARI- FAYDALI VE PRATİK BİLGİLER

BLOGLARIM

  • *MALZEMELER1adet baget ekmeği4 diş sarımsak5 yemek kaşığı zeytinyağı1 dal biberiye1/2 çay kaşığı tuz1/2 çay kaşığı taze çekilmiş tane karabib...
    1 hafta önce
  • 3 hafta önce

Popüler Yayınlar

Blog Arşivi

item