MÜRDÜM ERİĞİ REÇELİ

MALZEMELER 1 kg. mürdüm eriği 1 kg. toz şeker 1 limon suyu 1 çay kaşığı vanilya YAPILIŞI Mürdüm eriklerinin çekirdeklerini çıkartın. Te...

A+ A-


MALZEMELER
1 kg. mürdüm eriği
1 kg. toz şeker
1 limon suyu
1 çay kaşığı vanilya
YAPILIŞI
Mürdüm eriklerinin çekirdeklerini çıkartın. Tencereye dizin üzerine şeker dökün, 1 gece dolapta bekletin. Ertesi gün ateşe koyun kaynayınca üstündeki köpüğü alın. Kısık ateşte 40 dakika pişirin. Limon suyu ve vanilyayı ekleyin. Ateşten alın. Soğuyunca kavanozlara doldurun serin yerde saklayın
AFİYET OLSUN

Daha Fazla Lezzet

Reçeller 8282965221918982987

Yorum Gönder

  1. bayılırım mürdüm reçeline
    bak reçeli görünce selam vermeyi felan unutmuşum
    hayırlı sabahlar
    ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  2. parlak parlak nefis olmuş canım.ellerine sağlık.sevgiler.

    YanıtlaSil

emo-but-icon

Bu Blogda Ara

Kanalıma Abone Ol.

BURALARDAYIZ..

.................. .................

MUTFAK SIRLARI- FAYDALI VE PRATİK BİLGİLER

BLOGLARIM

  • - . - Kesinlikle ama kesinlikle deneyip tatmanız gereken bir lezzet. sofralarında aranan lezzetleriniz haline gelecek - - MAL...
    1 gün önce
  • 5 hafta önce

Popüler Yayınlar

Blog Arşivi

item