GÜZEL BİR ÇEKİLİŞ UMUT SEPETİNDEN

Umut Sepetim 3. yılına girmek üzereyken ufacık  bir hediye hazırladım. Bu çok cici duvar saatine sahip olmak  için  blog...

A+ A-




Umut Sepetim 3. yılına girmek üzereyken ufacık  bir hediye hazırladım.

Bu çok cici duvar saatine sahip olmak  için  bloguma üye olmanızı, FACEBOOK sayfamı beğenip, bloglarınızda ve facebook sayfalarınızda  paylaşıp, bu yazının altına paylaşımlarınızın linkiyle birlikte  yorum bırakmanızı rica ediyorum.

Eğer blogunuz yoksa, FACEBOOK  ve TWİTTER  hesaplarımı takip edip,kendi hesaplarınızda  paylaşarak ve paylaşımlarınızın linkini  yorum olarak bırakarak çekilişe katılabilirsiniz.

Ufak da olsa,hediyenin  takipçilerimden birisine benden hatıra olarak gitmesini istiyorum.

Çekilişe katılım için son gün  16 haziran olup, 17 Haziran pazartesi günü, çekiliş sonucu açıklanacaktır.

Katılımcı arkadaşlarıma bol şanslar diliyorum.

Sağlık,mutluluk dolu haftalar olsun .:)

Daha Fazla Lezzet

ÖZEL GÜNLER 1617563546889520531

Yorum Gönder

emo-but-icon

GÜLO ANNE MUTFAKTA
Bumerang - Yazarkafe

Google+

ÜYELER

YAZAR CAFE 'DEYİM

Instagram .................. ..................

MUTFAK SIRLARI- FAYDALI VE PRATİK BİLGİLER

BLOGLARIM

  • *Sevgili blogger ve değerli takipçilerim** organik sevdalılarına hitap eden harika bir siteden bahsetmek istiyorum; Organik alış veriş sitesi Ayışığı ...
    4 gün önce
  • 3 ay önce

Popüler Yayınlar

Blog Arşivi

E-BÜLTEN KAYIT!

MİSAFİRLERİM

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe
item