BİR YARIŞMACI- BİR YORUM- VE AYIN TARİFİ

Merhaba sevgili Blogger arkadaşlarım   Ardanın mutfağın düzenlemiş olduğu bu ayın tarifi yarışmasına katılmış bulunuyorum .Oy olarak deği...

A+ A-

Merhaba sevgili Blogger arkadaşlarım  Ardanın mutfağın düzenlemiş olduğu bu ayın tarifi yarışmasına katılmış bulunuyorum .Oy olarak değil yorumlarınızla derceye giren tarifi belirleyeceksiniz.Bende aşağıdaki Tarifle katıldım ilk olarak desteklerinizi rica ediyorum .Sanırım  BU LİNKİ TIKLAYARAK  bir yorumu esirgemezsiniz. Şimdiden destekleyen tüm arkadaşlarıma teşekkür ediyorum.Sevgiler

Not Gmail hesabı olanlar  ancak yorum yapabiliyorlar.Bu nedenle Blogger arkadaşlarım dan istemek zorunda kaldım...
Gülten Kurtoğlu-Özdemir Hanıma tarifi için teşekkür ederiz.
Ayın Tarifi Yarışmasında tarife oy kullanabilirsiniz.
OYUNUZU TARİFE YORUM YAPARAK KULLANMIŞ OLACAKSINIZ.
EN ÇOK YORUMU ALAN TARİF AYIN TARİFİ OLACAKTIR.
http://www.ardanin-mutfagi.com/ sitemizden oylamanızı kullanabilirsiniz.

   




Daha Fazla Lezzet

ÖZEL GÜNLER 5941507616977412897

Yorum Gönder

  1. Canım yorumu yaptım. Başarılar. Umarım birinci olursun.

    YanıtlaSil
  2. tabi ki de hemen yaptım yorum..

    YanıtlaSil

emo-but-icon

GÜLO ANNE MUTFAKTA
Bumerang - Yazarkafe

Google+

ÜYELER

YAZAR CAFE 'DEYİM

Instagram .................. ..................

MUTFAK SIRLARI- FAYDALI VE PRATİK BİLGİLER

BLOGLARIM

  • ISPANAKLI PATATESLİ KİŞ /Farklı Tarifler ve Hepsi Denenmiş Nefis Lezzetler [image: Farklı Tarifler ve Hepsi Denenmiş Nefis Lezzetler] * Günaydın...
    21 saat önce
  • [image: Guloanne]
    1 hafta önce

Popüler Yayınlar

Blog Arşivi

E-BÜLTEN KAYIT!

MİSAFİRLERİM

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe
item