4 Şubat 2011 Cuma

ERİK MARMELATLI KURABİYE

MALZEMELER
1 Paket Margarin yumuşak
3  yemek kşğ tepeleme pudra şekeri
1 yumurta sarısı içine akı dışına
1 paket kabartma tozu
1 paket vanilya
1 portakal kabuğu rendesi
Aldığı kadar un
ÜZERİ İÇİN
iri dövülmüş Fındık veya ceviz
Marmelat  veya şokella
YAPILIŞI
Tüm malzemeler karıştırılıp  kulak memesi yumuşaklığında yoğrulur
Tüm malzemeler karıştırıp kulak memesi yumuşaklığında hamur yoğrulur .Hamurdan ceviz kadar hamur alınıp elinizle şekillendirilir  yumurta akına batırılıp baş parmağımızla içine batırılır içine istediğiniz bir marmelatı koyup
180 pişirin.Pişmeye yakın fırından çıkarılıp kurabiyelerin üzerine tekrar parmak batırın üzeri  hafif kızarınca fırından alıp soğutup servis yapın
AFİYET OLSUN

Bu tarifi yarın etkinliğin son günü olan sevgili  pembetatlar. ve  merakiyidir  a gönderiyorum kardaşlarıma kolay
gelsin

8 yorum :

sevda dedi ki...

çayın yanında olsa şimdi harika olurdu arkadaşım.ellerine sağlık.öpüyorum.

hdidem95 dedi ki...

ne güzel görüünüyorrlar ellerine sağlık canım aldım bir yok bikaç tane:)) öptüm sevgiler

Sevil dedi ki...

ablacım ellerine sağlık afiyet bal olsun
sevgiler

papatya68 dedi ki...

Hayırlı cumalar Gülom
eline sağlık nefis bir kurabiye olmuş olsada yesem dedirttin vallahi
çayımı alıp geliyorum:)))
sağlıcakla kal

**kalpkurabiye**deniz** dedi ki...

ablacımm ellerine emeklerine sağlık..
kurabiyelerin çok güzel görünüyorlar:)
yorumunu okudum ve anlayamadım ben de aynen tarifte anlattığım gibi yaptım ama üst kısma gelsinler diye de usturuplu yuvarlamaya çalıştım..
tadı güzel olduysa sorun yok demektir ablacımm:))

çokzarifişler dedi ki...

sevgili gülo annecim bak mutfakta blogun daha düzenli görünüyor lezzetelrinzde harika hepsi birbirinden güzel hazırlanmıs ellerinze saglık sevgiler
diger blog için düzenlemeye hazırım isterseniz tabi

Pembe Dusbahcesi dedi ki...

Sevgili arkadaşım bizleri yalnız bırakmayarak etkinliğimize katıldığın için teşekkür ediyoruz....

Sevgiler

Selma&Aslı

pinkdreams dedi ki...

lezzetbloglari.blogspot.com adresinde yarışma başlamıştır. Tüm yemek blogları katılabilir. Yarışma detayları blog sayfamızda ve facebook sayfamızda mevcuttur. Katılımlarınızı bekliyoruz. Yarışma sonunda birinci seçilen blogun ve tarifin Şubat ayı sonunda çıkacak ilk dergimizde tanıtımı yapılacaktır. Detaylar için facebook sayfamız: http://www.facebook.com/pages/Mutfa%C4%9F%C4%B1mdaki-Tarifler/211141232312839