24 Eylül 2011 Cumartesi

MUHALLEBİLİ MİLFÖY TATLISI






MALZEMELER
1 paket Milföy
MUHALLEBİ İÇİN
2 su bardağı süt
2 yemek kşğ un
3 yemek kşğ şeker
1 paket vanilya
25 gr margarin
1/2 su bardağı pudra şekeri
YAPILIŞI
Milföy hamurların çözülmesini beklemeden  4 parçaya veya üç parçaya kesin önceden ısıtılmış 160 fırında 20 pişirip ve soğuması için bekleyin.
Muhallebiyi pişirin soğuduktan sonra kabaran ve araları  kendiliğinden açılmış milföylerin arasına muhallebiyi bir tatlı kaşığı ile istediğiniz kadar doldurun üzerine pudra şekeri eleyin
AFİYET OLSUN

13 yorum :

GÜL'ÜN MUTFAĞI dedi ki...

bir ara çok yapıyordum çok lezzetli olduğu içinde fazla yiyordum gelsin kilolar ellerine sağlık gülüm gene yapsammı acaba sevgilerimle güzel bir hafta sonu diliyorum

Aycan dedi ki...

Bende yapcammm, çok güzel görünüyorlar.Ellerine sağlık.öpüyorum.

Erguvan Vakti dedi ki...

Bu tatlılar çok güzel görünüyor,en kısa zamanda yapacağım,ellerine sağlık,iyi haftasonları.

mutfaktaki rüya - Arzu- dedi ki...

çok nefis görünüyor,ellerine sağlık gülo anne.sevgiler.

evatolyesi dedi ki...

Görüntü süper ellerinize sağlık:))))

LEYLA'nın KAHVE DÜKKANI dedi ki...

çok lezzetli oluyor evet, ellerine sağlık Gülten anne, Kahve Dükkanı'ndan sevgiler...

saniyesultan dedi ki...

lezzetli ve güzel...ellerinize sağlık..

sevda dedi ki...

bugun kuzenimle bizde yaptık.çok güzel oldu.ellerine sağlık canım.öpüyorum.

lezzet sarayı dedi ki...

harika bir şey hem kolay hem güzel.ellerine sağlık...

SihirliParmaklarr dedi ki...

ellerinize sağlık çok güzel görünüyor sevgiler :)

Seda Yazıcı dedi ki...

ne güzel olmuş elinize sağlık izninizle alıyorum tarifini :)

Pastane'den dedi ki...

ve sonra çıtır çıtır nefis tatlıları afiyetle yiyelim
nefis bir lezzet ellerine sağlık güloannem

birtutamkekik dedi ki...

offff nefisss görünüyorr bunlar:)
sayfanızda uzuun uzunn gezdim
başımı döndürdü güzel paylaşımlarınız resmen:)
tebrik ediyorum sizi..
takipteyim bundan böyle.
bende beklerim sayfama:)
gönül dolusu sevgilerimle....