SULTAN LOKUMU

TARİF 138 GÖNDEREN  YEMEĞE DAİR HERŞEY Sevgili arkadaşıma etkinliğe katılıp destek vermesinden dolayı kendisine çok teşekkür ediyorum ve...

TARİF 138
GÖNDEREN YEMEĞE DAİR HERŞEY

Sevgili arkadaşıma etkinliğe katılıp destek vermesinden dolayı kendisine çok teşekkür ediyorum ve sevgilerimi gönderiyorum.Arkadaşımın bir birinden güzel tariflerini görmek için lütfen bloguna UĞRAYIN


Sultan Lokumu




Bu tarifimi PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİNİNE  yolluyorum. http://guloannemutfakta.blogspot.com/
Sultan Lokumu gerçekten çok hafifi ve pratik bir tatlı...herkese tavsiye ederim. Bu tarifi de Pastacikizdan aldım ve denedim...


Malzemeler


2.5 su bardağı süt

2 yemek kaşığı tereyağı

1 su bardağı un

1 su bardağı şeker

1 paket vanilya

3 yemek kaşığı hindistancevizi



Yapılışı

Bir tencere içerisine un ve tereyağını koyup 5 dakika kadar kavuruyoruz.Toz şekeri ilave edip karıştırarak kavurmaya devam edelim.Sütü ve vanilyayı ilave edip kıvamı helva gibi olana dek pişirelim. Pişirdiğimiz karışımı biraz ılıyınca buzdolabına koyup yarım saat kadar bekletelim.Elimizle yuvarlanacak kıvama geldiğinde karışımdan ceviz büyüklüğünde parçalar kopartıp avucumuzda şekil verelim ve hindistancevizine bulayıp servis tabağına koyalım.
Afiyet olsun.

Daha Fazla Lezzet

Porselen Demlik Çay Saati 8415972270960242004

Yorum Gönder

emo-but-icon

Bu Blogda Ara

Kanalıma Abone Ol.

BURALARDAYIZ..

.................. .................

MUTFAK SIRLARI- FAYDALI VE PRATİK BİLGİLER

BLOGLARIM

  • *MALZEMELER 1 adet büyük boy kereviz2 adet sıkma portakal suyu4 yemek kaşığı Zeytinyağı* *1 yemek kaşığı silme hardal 2 adet Sarımsak4 y...
    19 saat önce
  • Bu kutunun oyması @benimtasa_rim e ait kendisi oğlum olur .Tamamen kendi hayal gücü ve el emeği ile yaptığı amatörce işler nasıl buldunuz.
    2 ay önce

Popüler Yayınlar

Blog Arşivi

item