ON DAKİKA KURABİYESİ

TARİF 204 GÖNDEREN  HANİFE ( HANİFE 1) Sevgili arkadaşıma etkinliğe katılıp destek vermesinden dolayı kendisine çok teşekkür ediyorum v...

A+ A-
TARİF 204
GÖNDEREN HANİFE ( HANİFE 1)


Sevgili arkadaşıma etkinliğe katılıp destek vermesinden dolayı kendisine çok teşekkür ediyorum ve sevgilerimi gönderiyorum.Arkadaşımın bir birinden güzel tariflerini görmek için lütfen bloguna UĞRAYIN



ON DAKİKA KURABİYESİ



Hayırlı Cumalar arkadaşlar,daha öncede söylediğim gibi bizim evde kahvaltı pek yapılmadığı için onun yerine daha çok hamur işleri tüketilir sabahları.....
Sevgili Reyyanda pratik kurabiyeleri görünce bende denedim arkadaşıma paylaşımından dolayı teşekkür ediyorum...
Tarifimiz nasılmış bir bakalım...
2 yumurta
1/3 su bardağı sıvıyağ(ben yarım su bardağı kullandım)
1/2 su bardağı şeker
Yarım paket kabartma tozu
1 bardak un
1 avuç kadar damla çikolata
YAPILIŞI:
Tüm malzemeyi çırpma kabına alıp çatalla karıştırın.(ben önce şekerle yumurtayı karıştırdım)
Fırın tepsisine yağlı kağıt serin.
Karışımdan birer kaşık alıp yağlı kağıdın üzerine yuvarlak şekilde dökün.(tatlı kaşığı kullanırsanız daha iyi olur kurabiyeler hem yayılıyor hem kabarıyor)
Önceden ısıtılmış fırında pişirin.
Tarifimi Porselen demlik ve Çay kahve etkinliğinegönderiyorum arkadaşlarıma kolaylıklar diyorum.

Daha Fazla Lezzet

Porselen Demlik Çay Saati 5076588706648764558

Yorum Gönder

emo-but-icon

Bu Blogda Ara

Kanalıma Abone Ol.

BURALARDAYIZ..

.................. .................

MUTFAK SIRLARI- FAYDALI VE PRATİK BİLGİLER

BLOGLARIM

  • *MALZEMELER1adet baget ekmeği4 diş sarımsak5 yemek kaşığı zeytinyağı1 dal biberiye1/2 çay kaşığı tuz1/2 çay kaşığı taze çekilmiş tane karabib...
    2 hafta önce
  • 3 hafta önce

Popüler Yayınlar

Blog Arşivi

item