KREMA DOLGULU ELMALI KEK

ELMALI KREMALI KEK MALZEMELER 2 yumurta 1 su bardağı şeker 1/2 su bardağı süt veya yoğurt 1/2 su bardağı sıvı yağ 2 su bard...

A+ A-

ELMALI KREMALI KEK
MALZEMELER

2 yumurta

1 su bardağı şeker

1/2 su bardağı süt veya yoğurt

1/2 su bardağı sıvı yağ

2 su bardağı un bir paket kabartma tozu

1 paket vanilya

6 adet sert yeşil elma ( kek kalıbınıza göre)

KREMASI İÇİN MALZEMELER

2 su bar.süt

2 yemek kşğ tepeleme un

1 çay bardağı şeker

1 yumurta

vanilya

limon kabuğu rendesi

YAPILIŞI

Şeker ile yumurtayı 5 -10 dak mikser ile çırpın yoğurt kıvamına gelince diğer malzemeler olan, süt veya yoğurt ,sıvı yağ,un vanilya ve kabartma tozunu ekleyip karıştırın karışan kek hamurunu çemberli bir kek kalıbına dökün daha önce soyulmuş içleri çok ince bir tabaka kalacak şekilde oyulmuş elmaların içlerine  çok az tarçın serpip, dışlarınıda unlayıp kek kalıbına yerleştirip 180 derecede kekimizi pişiriyoruz.

Kek pişerken kremamızı pişiriyoruz pişen kekimizin elmalarının içine hazırlanan kremayı dolduruyoruz   kek ve kremanın soğumasını bekliyoruz ve çemberden çıkarıp üzerini istediğiniz gibi süsleyeyin konuklarınızı ve misafirlerinizi şaşırtarak sunumunuzu yapın.


AFİYET OLSUN

Bu tarifin orijinali için  buraya  bakınız

Bu tarifi P.D.Ç.Etkinliğine ve Çay.Kahve Bahane etkinliğine ev sahipliği yapan arkadaşlara gönderiyorum

Daha Fazla Lezzet

NEW 5481127211854258650

Yorum Gönder

  1. değişik bir tarifmiş,eline sağlık.

    YanıtlaSil
  2. Günaydın. mutlu ve Sağlıklı birgün diliyorum. Bu kek harika görünüyor. İlk defa yeturla lezzet karelerinin sayfasında görmüştüm. Çok beğendim ama bir türlü yapmak nasip olmadı. Ellerine sağlık çok güzel

    YanıtlaSil
  3. Güzel tarifin için çok teşekkürler arkadaşım.Ellerine sağlık.Tarifin yayında

    YanıtlaSil
  4. nefis gerçektende nemli kekleri daha çok seviyorum ellerine sağlık sevgiler

    YanıtlaSil
  5. ellerine sağlık canım çok güzel olmuş.öpüyorum.

    YanıtlaSil
  6. Ben geldim CANIM BAYADIR GÖRÜŞEMDİK
    ELLERİNE SAĞLIK NEFİS OLMUŞ ÇOOOK GÜZEL HAMARAT HATUNUM
    :)
    ELMALI KEKİ BENDE ÇOK SEVERİM
    MUHABBETLE KAL CANIM.

    YanıtlaSil
  7. Daha dün yayınladım bu tarifini hatta diğer blogundaydı onun linkini vermişsin http://gelibolu17-midedenkalbe.blogspot.com/2012/03/elmal-kremal-kek.html burtda yayında tarifin,,,,teşekkürler selamlar :)

    YanıtlaSil
  8. Yeşimim yapmıştı harika oluyor
    Ben becememiştim.
    Sizinkide nefis görünüyor
    Ellerinize sağlık
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  9. çok güzel gözüküyor kesin tadı da süperdir eline sağlık...

    YanıtlaSil

emo-but-icon

GÜLO ANNE MUTFAKTA
Bumerang - Yazarkafe
Kanalıma Abone Ol.

Google+

ÜYELER

YAZAR CAFE 'DEYİM

Instagram .................. ..................

MUTFAK SIRLARI- FAYDALI VE PRATİK BİLGİLER

BLOGLARIM

  • PATATESLİ GREEN BEANS SALATASI (TAZE FASULYE) / Farklı Tarifler Hepsi Denenmiş Nefis Lezzetler [image: Farklı Tarifler Hepsi Denenmiş Nefis Lezzetler] [...
    1 gün önce
  • [image: Guloanne]
    4 ay önce

Popüler Yayınlar

Blog Arşivi

E-BÜLTEN KAYIT!

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe
item